“Matig”

La Capannina Ristorante - Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 43 van 150 Restaurants in Giardini Naxos
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het duurde lang voordat we de kaart kregen. We merkte ook dat de bediende steeds ruzie hadden achterin, en veel gerechten gingen terug naar de keuken omdat deze waarschijnlijk verkeerd waren. Als voorgerecht hadden we brushetta, deze was overigens super lekker. Het hoofdgerecht viel een beetje tegen. Ik zou nog even verderlopen voor iets anders.

Datum van bezoek: september 2017

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige bediening, gezellig zitten maar dan is ook alles wel gezegd. Huiswijn was niet lekker, antipasti karig in vergelijking met de antipasti die we elders in Sicilië op hebben. Als hoofdgerecht de gamba's van de grill.. niks bijzonders. Geen huisgemaakte desserts. Ook best prijzig voor wat je krijgt..

Datum van bezoek: augustus 2017
11 augustus 2017 beoordeeld

Hele gastvrije bediening en een gewoon goede hap. Een van onze favoriete restaurants als het gaat om de middenklasse bedrijven. Je wordt hier snel herkend als je al eerder bent wezen eten. Voor ons een belangrijk element in gastvrijheid. Je bent geen cash cow maar een gast. Eten gewoon goed.

Datum van bezoek: augustus 2017
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wilde geen pizza deze keer maar heb zeevis gegeten; zwaardvis. had er een witte wijn bij tafelwijn maar stel voor gewone wijn te nemen tafelwijn heeft geen afdronk vlotte bediening en er staan soms dingen niet op de kaart die er wel zijn; zoals Limoncello, gewoon vragen.

Datum van bezoek: oktober 2016
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met vrienden en hebben hier verscheidene keren gegeten. De service was goed (vergeleken met andere restaurants in de omgeving)en het eten was prima. Zeker kwaliteit, prijsverhouding. Wij zouden anderen zeker aanraden om naar dit restaurant te gaan.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die La Capannina Ristorante - Pizzeria bekeken, bekeken ook

Giardini Naxos, Province of Messina

In La Capannina Ristorante - Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!