“Waardello”

La Sirena Ristorante Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 44 van 150 Restaurants in Giardini Naxos
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een mixed grill fish en een entrecote besteld. Entrecote was heel klein en van matige kwaliteit. De vis was dramatisch. De bijgerechten zoals patat en champignons waren wel goed. Op onze klachten werd niet gereageerd.
Wij gaan hier niet meer naar toe!!

Datum van bezoek: september 2017

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst wordt je allervriendelijkst ontvangen door de ober. Wij hadden een plaatst gereserveerd op het terras aan de straat. Gratis vermaak gegarandeerd. Vreselijk lekker biertje gekregen uit een steenkoud glas. Heerlijk, want het kan hier goed warm zijn. Je krijgt er een gezouten en gekruide pizzabodem bij als knabbel. Lekker en origineel. Vooraf minestrone soep besteld. Duurt een beetje lang maar ach, je hebt vakantie en hoeft nergens heen. Als hoofdgerecht een steak en lamskoteletten. Mijn vrouw vroeg om een andere saus bij de steak en dat was geen probleem. Beide gerechten gewoon lekker, niets mis mee. Als dessert semi-fredo en pannacotta. Semi-fredo was erg lekker maar aan de pannacotta moet nog ff worden gesleuteld. Basis pannacotta met een fruitcoulis is niet echt spannend. Misschien wat witte chocolade aan de basis toevoegen? Daarna koffie met een neut. De eerste neut was van de zaak. Wij hadden een gezellige avond met een ober die het leuk weet te brengen. Wij gaan zeker nog een keer.

Datum van bezoek: augustus 2017
28 mei 2017 beoordeeld

Locatie van het restaurant is uitstekend. Het eten was echter van matige kwaliteit en liet erg lang op zich wachten. Niet alles werd tegelijk geserveerd, waardoor sommigen het eten al op hadden toen de rest pas kwam. Hier werd erg luchtig op gereageerd. Citroen risotto met garnalen was zeer matig; veel te veel citroen en maar drie kleine garnaaltje in het gerecht. De bediening kwam erg rommelig over door wat duidelijk door een gebrek aan goede communicatie kwam. We zijn niet meer teruggegaan naar dit restaurant.

Datum van bezoek: mei 2017
28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de haven van Giardini Naxos, prima plek. Lekkere kaart en fijne bediening. De pasta met clams en mosselen is een aanrader. De tiramisu is heerlijk maar heeft veel te veel cacao erop. Je stikt bijna als je inademt.

Datum van bezoek: april 2017
1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leukste adres van ons 3-daagse bezoek in dit dorp. Leuke ontvangst van vriendelijke en meedenkende bediening. Prijs, kwaliteit (geen 'toeristen-maaltijd) en hoeveelheid (normale porties) is prima! Tip: karaf rode gekoelde huiswijn!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die La Sirena Ristorante Pizzeria bekeken, bekeken ook

Giardini Naxos, Province of Messina

In La Sirena Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!