“heerlijke pizza”

Geclassificeerd als nr. 12 van 150 Restaurants in Giardini Naxos
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen, Afhalen
26 juni 2018 beoordeeld

verschillende soorten pizza. Familiebedrijf. Ook pizza om mee naar je hotel/verblijf mee te nemen. goede kwaliteit/prijsklasse

Datum van bezoek: juni 2018

13 mei 2018 beoordeeld

Pizza waren niet echt super. Verder geen ervaring, dus niet goed verder te beoordelen. Wel uiterst vriendelijk. Niet echt duur.

Datum van bezoek: mei 2018
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet helemaal onder de indruk van het eten. Wel alleraardigst. Deden hun best om het ons naar de zin te maken.

Datum van bezoek: mei 2018
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje, we hebben er heerlijke pizza's gegeten. Een tip De pittige salami is ook echt pittig!!

Datum van bezoek: september 2017
27 augustus 2017 beoordeeld

Wij zijn hier iedere dag van onze vakantie gaan eten. Bijna alles van de kaart geprobeerd en alles was goed. Zeer goede en vriendelijke bediening. Familie Valentino doet heel veel om hun klanten tevreden te stellen. Als je later op de avond wil gaan eten best even op voorhand reserveren. Ze bieden ook een zeer mooie en rustig gelegen B&B aan op 500m van het strand.
Wij gaan zeker terug.
Grazie mille, Famiglia Valentino.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Restaurante Valentino bekeken, bekeken ook

Giardini Naxos, Province of Messina

In Restaurante Valentino geweest? Deel je ervaringen!