“gezellige ambiance”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 juni 2016 beoordeeld

In dit restaurant werd een uitstekende maaltijd geserveerd. De obers hadden veel oog voor de gasten, waren in voor iets extra lekkers of leuks, dachten mee.

Datum van bezoek: mei 2016

29 mei 2016 beoordeeld

We hebben hier de laatste 2 avonden gegeten. Heerlijke gerechten, de beste steak tot nu toe, goede frieten, macheroni met garnalen heeft een zalig romige saus. Lekker gevulde minestrone soep.
Goede pizze. En alleraardigste bediening, attent. De baas en 1 ober hebben in NL gewerkt, Breda en Den Bosch, en spreken beide best redelijk Nederlands, wat dan weer grappig is.

Datum van bezoek: mei 2016
3 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel praat in verschilende talen,zij zijn heel aardig, comunizeren leuk met gasten.
Keuken is goed. Prijs is redelijk.

Datum van bezoek: oktober 2014
    • Sfeer
22 april 2014 beoordeeld

Gemiddeld eten voor een heel redelijke prijs. Ontzettend sympathieke bediening. Spreken een beetje Nederlands.
Gratis wifi. Binnen staat de tv aan, wat ik een minpunt vind.

Datum van bezoek: april 2014
14 juli 2013 beoordeeld

In 2012 hadden wij deze Pizzeria al ontdekt.
Het eten is daar heel goed en niet duur, wij hebben daar toen bijna iedere avond gegeten.
Het uitzicht naar Taormina is heel, heel erg mooi.
De bediening is heel goed en ze spreken zelfs een beetje Nederlands.
Dit jaar 2013, zijn wij nog een keer in Giardini op vakantie geweest en hebben deze Pizzeria weer opgezocht.
Het grappige was dat Roberto één van de obers ons herkenden, hij zag ons en zei, jullie waren hier verleden jaar ook , toch leuk zo iets.
Wij hebben daar weer lekker gegeten en ze hadden een nieuw biertje, Limoenbier erg lekker, dat waren ze aan het uitproberen

Datum van bezoek: juli 2013
    • Sfeer

Reizigers die Royal Ristorante Pizzeria bekeken, bekeken ook

Giardini Naxos, Province of Messina

In Royal Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!