“Stranddag”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
10 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toptent, rustig midden in Naxos, parkeren op 300 meter, 1 euro per uur. Schoon strand, toezicht, heerlijk gegeten. Echter de strandventers zijn erg frequent!

Datum van bezoek: september 2018

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisterenavond hebben mijn vrouw en ik hier gegeten. Zoals eerder gezegd gaat de bediening aardig snel, misschien zelfs een beetje te gehaast. Het voorgerecht vonden we prima. Een garnalencocktail die prima smaakte. Toen ik na mn laatste hap het bestek neerlegte en mn mond nog aan het afvegen was, werden gelijk de borden al weggepakt. Weer vrij gehaast. Vervolgens kwamen misschien 2 minuten later onze pizza's al. Ze waren beide een beetje aangebrand van onder. Ook vonden we ze qua smaak niet super. Na het hoofdgerecht werd ons ook niet gevraagd of we nog een toetje of iets te drinken wilde. Toen maar om de rekening gevraagd. Hier bleken ze zelf fooi op gezet te hebben. Voor ons geen volgende keer, maar misschien was het anders geweest als we iets anders dan pizza besteld hadden.

Datum van bezoek: september 2018
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was echt een prima restaurant! Lekker eten en prettige bediening. Je kunt merken dat men gewend is aan de wensen van toeristen en dat is in dit geval geen slecht teken. Dit was het eerste restaurant op Sicilië dat ons vroeg hoe we de biefstuk gebakken wilden hebben. De gerechten waren allemaal zeer smakelijk en de Etna bianco die we etbij dronken was goddelijk. De prijzen zijn iets hoger dan elders op het eiland maar de prijs kwaliteitverhouding klopte helemaal.

Datum van bezoek: augustus 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen ah strand midden op de boulevard. Pizza's waren mega lekker. Bediening was in het begin snel, afrekenen duurde wel lang. Aanrader !

Datum van bezoek: juli 2018
6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant aan het strand. Een beetje verstopt en niet te zien vanaf de straat. Vriendelijke bediening en lekker eten.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Lido La Romantica bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

Giardini Naxos, Province of Messina

In Lido La Romantica geweest? Deel je ervaringen!