“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 21 van 149 Restaurants in Giardini Naxos
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag 9 juni 2018 hier gegeten. Vooraf een ruime portie heerlijke seafood salade, daarna lekkere pasta met zwaardvis en aubergine. Verder een lekkere portie gemengde gegrilde vissoorten en afsluiten met een heerlijk verfrissend citroenijs.
Zeer vriendelijke bediening.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten met een mooi uitzicht. Met twee personen waren we 45 euro kwijt incl 3 drankjes. Helaas mogen mensen nog op de terrassen roken in Italie.

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden het verrassingsmenu met 3 gangen voor 25 euro p.p. en hadden een geweldige avond. Smakelijk en mooi opgediend in een gezellige atmosfeer. La Vela krijgt het maximale aantal punten.

20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hebben we bij dit keurig restaurant gegeten, de bediening is perfect heel netjes en vriendelijk. De tafels zijn daar mooi opgemaakt met een mooie uitzicht op zee. Over het eten daar kan ik heel kort over zijn Dat was gewoon heel goed, wij komen hier zeker nog eens terug.

19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is de 2e keer dat wij daar eten. Vorig jaar zijn we daar ook geweest. De bediening was goed. Beter als vorig jaar. Lekkere gerechten met gnocchi en garnalen. Lekkere witte wijn. We hebben parmigiana gegeten. Dat is een gerecht op basis van aubergine. Echt om van te smullen. Als je vegetarisch eet is dit echt een aanrader.

Reizigers die La Vela bekeken, bekeken ook

Giardini Naxos, Province of Messina

In La Vela geweest? Deel je ervaringen!