“Lekker gegeten”

Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst
Menu met veel variantie
De kippen-groentensoep en linguine waren voortreffelijk. Ook de maccheroni en visrolletjes smaakten goed maar de tiramisu was top!

Datum van bezoek: juni 2018

13 mei 2018 beoordeeld

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Goede pasta, redelijk goede pizza. Uiterst vriendelijk personeel! Spreken beetje Nederlands.

Datum van bezoek: mei 2018
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten!! Goeie bediening, de eigenaar was een erg sympathieke man! Sprak zelfs een woordje nederlands, fantastisch!!

Datum van bezoek: september 2017
5 augustus 2017 beoordeeld

Dit restaurant werd ons aangeraden en wij vonden het erg gezellig. Er is veel keus maar met name voor een lekkere, eenvoudige Italiaanse maaltijd kun je hier goed terecht. Mijn vriendin was daarbij erg te spreken over de zelfgemaakt ijsthee. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij en bij een tweede gelegenheid kregen wij zelfs zomaar een "bruschetta" aangeboden als voorafje.

Datum van bezoek: juni 2017
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gastvrij, zelfs paar woordjes nederlands.
Prima pizza en antipasti, echter niet bijzonder. Wel lekker gezeten

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Café Sikelia bekeken, bekeken ook

Giardini Naxos, Province of Messina

In Café Sikelia geweest? Deel je ervaringen!