“Lekker en gezellig”

Geclassificeerd als nr. 27 van 150 Restaurants in Giardini Naxos
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima en vriendelijk personeel.
We aten pasta met vis. Heel erg lekker. Nadien nog een borreltje. Iedereen kreeg wisselend limoncello of ander klein glaasje.
Ze spreken ook goed Engels.

Datum van bezoek: mei 2018

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig terecht gekomen, lekker late lunch. Aanrader!! Vooral de pasta met kreeft! Lekkere hapjes vooraf van t huis en huisgemaakte limoncello na..

Datum van bezoek: mei 2018
24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bestelling: kalfsvlees en tenderloin met als sides, frietjes en salade. Echter de salade en frietjes waren er nog steeds niet, toen we het eten al op hadden ( en zo druk was het niet).
Bij navraag brachten ze alsnog de salade, maar we waren al klaar. De frietjes hebben we helemaal niet meer gezien. Stonden ook niet meer op rekening. Op de vraag of alles naar wens was en wij bovenstaande mededeelde kwam het onverwachte lakse , niet klantvriendelijke antwoord: "kan gebeuren". Dat viel rauw op het heerlijke stukje vlees. Jammer van zo'n houding!
Aanrader ??

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was het eerste restaurant wat ons gelijk aansprak. Wij bestelden vooraf bruschetta en tomaat met mozzarella en als hoofdgerecht een Gnocchi met 4 kazen en een linguine scampi met truffel. Alles was super lekker Maar de linguine scampi is onze favoriet, wat is deze lekker! We zijn hier ondertussen al 3x gaan eten en wij gaan elke keer met een voldaan gevoel weg. Ik raad Pippo Lupi di Mare dubbel en dik aan!

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier per toeval terecht omdat het hard begon te regenen. Werden gastvrij ontvangen en het eten is werkelijk goed te noemen. Pizza was rijkelijk belegd en pasta met zeevruchten was de lekkerste tot nu toe. Zeker een aanrader, ook als het niet regent :)

Reizigers die Pippo Lupo di Mare bekeken, bekeken ook

Giardini Naxos, Province of Messina

In Pippo Lupo di Mare geweest? Deel je ervaringen!