“Super restaurant aan zee met heerlijke ( vis) gerechten”
Beoordeling van La Lanterna

La Lanterna
Geclassificeerd als nr. 52 van 150 Restaurants in Giardini Naxos
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

La Lanterna ligt aan het eind van de boulevard van Giardini Naxos. Er komen veel lokale mensen en de keuken is super. zowel visgerechten als traditionele italiaanse en pizza’s zijn van hoge kwaliteit en super vers.Ook de lokale wijnen zijn prima. Bediening , zowel jong als oud is erg vriendelijk met humor en klant centraal. Prijzen alleszins redelijk. Zowel overdekt terras als binnen voldoende tafels en bediening is vlot. Lekkerste vongole ooit. Wat ons betreft een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben beslist om er te eten toen het druk werd met de lokale bevolking.
En het was verrassend en niet duur. De gerechten waren simpel en goed.
Van oplichting hebben wij niets gemerkt.

Datum van bezoek: juli 2018
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

....las helaas de optel truc te laat...Prima eten maar hierdoor betere nasmaak. Opletten als de rekening wordt opgemaakt en kritisch nakijken.

Datum van bezoek: september 2017
8 september 2017 beoordeeld

Waarschuwing voor iedereen die hier gaat eten. Kijk je rekening goed na want "mama" probeert je op te lichten met een verkeerde optelling van de rekening. Toen we de rekening nakeken zagen we haar al naar ons kijken en toen ik naar haar toeging met de klacht zei ze zelf al oooh de optelling is niet correct. Ze rekende 25% extra. Nadat de rekening was gecorrigeerd verontschuldigde ze zich niet en bood ook geen drankje aan om het goed te maken. Signora Ladro

Datum van bezoek: september 2017
28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker aan het einde van de boulevard. Rustig maar mooi uitzicht over zee. Fantastische pizza's uit een houtoven. Prima huiswijn (vino locale) en aardige bediening. Je kunt prima buiten zitten maar binnen ook knus.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die La Lanterna bekeken, bekeken ook

Giardini Naxos, Province of Messina

In La Lanterna geweest? Deel je ervaringen!