Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (242)
Beoordelingen filteren
243 resultaten
Waardering van reizigers
40
97
64
18
24
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
40
97
64
18
24
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 243 beoordelingen
Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben vorige week 3 nachten verbleven in dit hotel. Bij de keuze voor dit hotel zijn wij afgegaan op de goede beoordelingen op tripadvisor maar wij kunnen ons hier zeker niet in vinden.
Bij aankomst waren wij teleurgesteld in onze kamer. Het voelde alsof we weggestopt waren in de kelder van het hotel. De trap af naar beneden, het plafond is daar kappot en volgens mij bevinden zich hier de meest goedkope kamers van het hotel aan de foto's op tripadvisor te zien. In de douche zat een gat naar boven waar je tegen zwarte bakstenen aan kijkt, geen lamp aanwezig in de douche. Wastafel erg laag je stoot je hoofd tegen de bovenkant. Uitzicht vanuit de kamer op groene doeken die het zicht op de tesla parkeerplaats afschermen. Balkons gescheiden door oude bloembakken met hierin een oude dorre vetplant. De aankomst hal is bijzonder ongezellig. Witte muren en ouderwetse leder groene bankstellen. Het ontbijt op dag 1 begon al goed, iedereen werd voorzien van een kopje koffie maar wij moesten ruim 20 minuten onze best doen om aandacht te krijgen van het bedienende personeel. Daarna 30 minuten wachten totdat de scrambled eggs weer waren bijgevuld. Het verse fruit is lekker maar heel bijzonder vonden wij het ontbijtbuffet niet. Wanneer wij eindelijk onze koffie kregen was deze inderdaad zoals bij andere beoordelingen terug te lezen lekker.
Lunchen bij het Hotel tijdens een dagje relaxen bij het zwembad was echt het top punt, 5 euro voor een blikje cola en voor een flesje lauw bier. 8 euro (op een tosti na het goedkoopste van de kaart) voor een smerige kant en klaar pizza margherita sloeg echt alles en voor het idee hadden ze er maar een flinke scheut olijfolie opgegoten. Personeel is tijdens de lunch nergens te bekennen.
Het zwembad is prima, de ligbedden en de handdoek service ook.
Wij vonden het personeel bij de receptie onvriendelijk, bij aankomt werd niet gevraagd hoe onze reis was. We wilden graag s avonds op de fiets wat eten in Forte Dei Marmi, we mochten de fietsen met korting voor 6 euro p.p. voor 3 uurtjes in plaats van 8 euro voor een hele dag meenemen. Wat een geweldig korting en service voor twee gammele fietsen. Enig pluspunt van de receptie is dat ze een restaurant willen reserveren voor je.
Bij vertrek werd ons niet gevraagd hoe we ons verblijf hadden ervaren anders had ik deze beoordeling graag mondeling willen toelichten.
Voor ons een keer en nooit weer. 1 dag Forte dei Marmi is leuk om mensen te kijken en dure winkels te bekijken. Maar uiteten gaan kan ik aanraden in Viareggio, ongeveer een half uurtje rijden langs de kust. Dit plaatsje is veel gezelliger en minder bekakt. Ook kan je hier voor een normale prijs ontzettend lekker Italiaans eten bij de haven.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank LivingTheGoodLife10
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Angela L, Responsabile reception van UNAWAY Hotel Forte Dei Marmi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for having spent time to leave your comment that will allow us to verify the quality of our services.
Sorry for not being able to satisfy your expectations and we apologize for that and also for not asking directly a feed back during your stay.
We are pleased to inform you that the hotel has different rooms with balconies overlooking the pool or pine forest on the back.
The furnishings of the lobby with green leather sofas are a Liberty typical style of Versilia, we are sorry that was not to your liking.
The staff of restaurant is constantly trained to establish a friendly relationship with our guests, we apologize that we were unable to transmit on this occasion our professionalism.
We will focus our attention on what you have point out to improve, hoping that you want to give us another chance to show that her first impression will remain an isolated case.
I remain at your disposal if you want deppen for further downsides.
Kind regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juni 2017

We hadden een mooie ruime en moderne kamer met heerlijke bedden. Ook een moderne en ruime badkamer. Alles was superschoon. Daar werd goed opgelet door de schoonmaakploeg. Bij het zwembad waren gratis badlakens voor de gasten op vertoon van een voucher die bij aankomst werd aangereikt. Het ontbijt was zeer uitgebreid en te nuttigen in een grote koele tent. De sfeer was prima en het personeel was heel vriendelijk en attent. Ligging naar het centrum was een half uurtje lopen door een mooie villawijk. We hebben hier een fijn verblijf behead.

Kamertip: Kies voor een superior kamer. Deze zijn licht en heel modern.
Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank jarna2712
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Angela L, Responsabile reception van UNAWAY Hotel Forte Dei Marmi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
I would like to thank you for having spent some of your time to leave your precious comment on UNA Hotel Forte dei Marmi, that will allow us to verify the quality of our services and to approach more and more to your expectations; Customer satisfaction is a primary goal of UNA Hotels & Resorts.
We are satisfied that you have appreciated our hotel and services,
Wishing to welcome you again as our Guest, I send you my best regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 juni 2017

Het Una hotel is er één van twaalf in een dozijn het personeel is erg vriendelijk maar als je beter gaat kijken kan er nog wel wat verbeterd worden de vloerbedekking is vies en versleten wij hadden fietsen gehuurd voor € 8 pp/per dag maar deze fietsen waren van voor de mobilisatie bovendien viel tijdens onze laatste nacht ook de airco nog uit.

Maar het zwembad is heerlijk en op het ontbijt is ook niets op aan te merken, kortom voor een paar nachtjes is het prima maar dan snel weer door,

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Johan B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Angela L, Responsabile reception van UNAWAY Hotel Forte Dei Marmi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
I would like to thank you to have dedicated your time to leave your precious comment on UNA Hotel Forte dei Marmi, that will allow us to verify the quality of our services and to approach even more to your expectations.
We have taken note of your partially positive comment, and I'm sincerely grateful that you make us note the lack of Customer oriented attention you felt during your stay, this means an opportunity for us to improve our standard with the aim to fulfill your expectations in occasion of your next stay.
Wishing to welcome you again as our Guest, I give you my best regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 18 september 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
La Direzione L, Guest Relations Manager van UNAWAY Hotel Forte Dei Marmi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Angela L, Responsabile reception van UNAWAY Hotel Forte Dei Marmi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken