Beoordeeld op 29 oktober 2017

Klein luxehotel, gelegen aan de drukke baan naast de kust, maar nooit hinderlijk; onze kamer: suite met zicht op zee, uitstekend. Zeer uitgebreid ontbijt, lunch op het stand: onverbeterlijk, ongelooflijke sfeer. Het restaurant in het hotel zelf voor diner is nog niet aan te raden. Erg prijzig, maar te verwachten in dit soort hotel.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier voor de derde keer met ons gezin met 2 kinderen. Werkelijk zalig hotel. Super mooie kamers, heel verzorgd, goede bedden. Iedereen, werkelijk iedereen is super vriendelijk (receptie, bar tot poets personeel) Hier staat klantenservice nog centraal! Het ontbijt is zalig Uitgebreid met buffet. Geen stress aanwezig en alles super vers! De beach club is perfect! Zalige gazebo's die tegen meerprijs kunnen bijgehuurd worden (aanrader!) Tussen de middag kun je lekker eten op strand. De maaltijden zijn top kwaliteit en ook hier is de klantvriendelijkheid van het personeel bewonderenswaardig! Geen moeite is te veel en steeds met glimlach! Sinds dit jaar kun je 's avonds eten in het restaurant van het hotel. Werkelijk een van de beste restaurants van forte. Mooie porties en dagvers! Zeer correcte prijzen. Voor ons is vakantie in Villa Grey echt vakantie. Bedankt aan iedereen voor de zalige vakantie.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 mei 2017 via mobiele applicatie

Heel leuk hotel. Prachtig stijlvol ingericht.kamers zijn klein maar praktisch. Alle kamers zijn met douche. 1 kamer is er met ligbad kost dan iets meer en deze kamer is groter als de andere.het strand is maar het straat over te steken. Op het strand is ook een leuk restaurant. Top

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

We waren hier voor de 3e keer. Wederom uitstekend. Een nadeel, prijzig. Maar dat is alles in forte dei marmi. Op het strand is alles ook goed geregeld. Op fietsen van het hotel kun je naar het dorp. Ontbijt is goed verzorgd en in de tuin van het hotel. Je kunt de auto naast het hotel parkeren.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 23 mei 2016 via mobiele applicatie

Wij waren hier voor 4 dagen en vonden het hotel zeer goed. Voorheen logeerden we al in principe en villa roma.
De kamers zijn eerder klein maar hebben alle comfort dat je nodig hebt.
Het ontbijt kan bij mooi weer in de mooie tuin genomen worden. Om het privestrand (betalend) te bereiken hoef je enkel de straat over te steken .
Fietsen staan gratis ter beschikking.
Prijs kwaliteit zeker ok .

Datum van verblijf: mei 2016