Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel
eDreams
Beoordeeld op 24 januari 2019

Vorig jaar was het al een feest hier te zijn, en dit jaar niet minder. Een topplek. Goede spa, prettige kamer, uitstekend ontbijt en diner. Ik kan het iedereen aanraden hier zijn ski-vakantie door te brengen.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 28 september 2017

Alles in dit hotel, is erop gericht om je in de watten te leggen. Moderne ruime kamers met high-tech elektrische- en sanitaire voorzieningen.
De keuken is een sterrenrestaurant waardig. Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid. En s'avonds staat er een voorgerechtenbuffet klaar met de meest verrassende gerechten.
Het personeel, zowel de bediening als de receptie is erg vriendelijk en niets is te veel om aan je wensen te voldoen. Kortom een geweldige week. Wat zijn we verwend.

Beoordeeld op 19 september 2017

Van 9 tot 16 september waren wij hier. Alles, maar dan ook alles is perfect geregeld. Schoon!!! Heerlijke wellness en zwembad. Kamer, top! Wel even een tip, als je de laptop meeneemt, neem dan ook een HDMI kabeltje mee. Wij hebben heerlijk genoten van Netflix, voor het slapen gaan. Er zit een HDMI aansluiting aan de zijkant van de TV. Dan ook handig om te weten. De standaard tweepersoons kamer, beschikt over twee eenpersoonsbeden die tegen elkaar geschoven zijn. Ik was er met mijn zoon, we hebben de bedden uit elkaar geschoven, zo was het prima slapen. En ja, de keuken, het eten is heerlijk. De bediening is top, en de wijnen zijn heerlijk uit de regio. De drankjes moet je wel bij betalen, dit zijn normale horeca prijzen. Je krijgt een kaart waar je al je drankjes op laat zetten. Die reken je voor vertrek af. Het was heerlijk in dit Hotel te verblijven. Een trip naar het Gardameer is een must, leuk om te doen is Riva, dan naar Limone en met de pont naar Malcesine, daar lekker pizza eten voor de lunch. Wij gaan zeker terug! Wij waren ook bij restaurant Rosspach, dit moet je doen, uitzicht op het Kasteel die we ook bezocht hebben. Wijn proeven en kopen bij Simoncelli. Café John is leuk, in Folgaria. Jammer dat er tussen de middag weinig open is voor een lunch. Maar goed, we zijn er steeds op uit gegaan. We hebben veel aan tripadvisor gehad. Veel plezier hier, U zal er geen spijt van krijgen.

Kamertip: De tweepersoonsbedden zijn twee eenpersoonsbedden tegen elkaar, je kunt ze uit elkaar schuiven. Dan is een eenpersoonskamer overbodig.
Beoordeeld op 10 september 2017

De locatie was prima. Midden de mooie natuur. De ontvangst was supergoed ondanks dat we te laat toe kwamen. We kregen onmiddellijk een lekker avondmaal aangeboden. Het eten is er heel fijn en tot in de puntjes verzorgd en heel lekker. Het ganse team is er heel erg vriendelijk en behulpzaam,zowel aan het onthaal als in het restaurant.Alles is er heel netjes,elke dag werd de kamer schoongemaakt en verse handdoeken. Het terras en rond het zwembad werd dagelijks gedweild. Kraaknet. De kamer is ruim alsook de badkamer met regendouche. Er is een garage voorzien voor de wagen en de wifi is heel sterk. De vriendelijke omgang van het ganse team beviel me het meest + de fijne keuken. Wat me minst beviel , daar kan ik niet op antwoorden. Het was uitstekend!

Kamertip: De kamers met zonnige kant kijken uit op het terras. Langs de voorkant is er ook een terras ,maar geen zon en ook geen airco.
Beoordeeld op 10 september 2017

Fantastische midweek achter de rug in Blu Hotel Natura en Spa in het gezellige Folgaria.
Kamers heel ruim,schoon en geluidsarm,met regendouche en fijn balkon
Superlekker gegeten elke dag een keuze menu met zalige gerechtjes,de lokale wijnen zijn heerlijk,personeel gemeend vriendelijk.Als je een koffieliefhebber bent,bestel dan na het avondeten een ristretto,je zult het je niet beklagen.
Afgesloten garage zonder meerprijs.
Wandelingen in de streek zijn geweldig,vlakbij en goed bewegwijzerd.Haal bij het toeristenbureau een kaart van Folgaria ,voor amper 4 euro heb je keuze genoeg om de streek te verkennen.
Trento is de moeite voor shoppers en cultuurliefhebbers en het museum Muse een aanrader bij slecht weer.
Onderweg naar het Gardameer een stop gemaakt in Arco ,ook een toppertje.

Voor mij een hele mooie ervaring ,zeker voor herhaling vatbaar.

Chris