Hotel San Giorgio
Samarcanda(Civitavecchia)(Heel veel waar voor je geld!)
63 US$
Hotel Traiano(Civitavecchia)
98 US$
92 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Borgo del Mare(Civitavecchia)
121 US$
95 US$
72 US$
  • Gratis parkeren
Hotel De La Ville(Civitavecchia)
128 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Cavalluccio Marino(Santa Marinella)
107 US$
103 US$
  • Zwembad
10 april 2014 beoordeeld

Wij verbleven hier één nachtje in afwachting van een geboekte cruise. Het hotel is voor een 4* eenvoudig maar schoon. We werden vriendelijk ontvangen en hadden een kamer met zeezicht. Het hotel ligt centraal ten opzichte van het centrum en aan een lange wandel boulevard.
Het ontbijt was erg eenvoudig.
Gasten welke dit hotel boeken adviseer ik om GEEN gebruik te maken van het aangeboden luchthaventransport.
Onze 'hotel chauffeur' reed met een Ford Transit bus minimaal 150 km per uur.
Als je leven je lief is kun je dus beter gebruik maken van het openbaar vervoer.
Voor een kort verblijf een redelijk hotel

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
21 augustus 2012 beoordeeld

Wij verbleven half augustus 4 nachten in dit hotel .
De kamer en ligging is mooi dichtbij cruisehaven en treinstation en dat was het enige dat ze hebben waargemaakt.
Wij hadden een cruise gemaakt en vroegen om een hotelschuttelbusje oid ons werd gemeld dat dit € 48,- zou kosten , terwijl de loopafstand ongeveer 500 m1 bleek , dat is niet netjes.
Koffers naar de kamer was ook een hele klus met de trap bij de ingang en de erg kleine liften.
Wij wilde gaan zwemmen in het zwembad dat een openbaar bad is dat circa 200 mtr weg ligt en zeer eenvoudig is . Je kunt hier gebruik maken van het zwembad nadat je een briefje van het hotel overhandigd . Vervolgens wordt je er op gewezen dat er een badmuts gekocht moet worden maar waarom weet ik niet . De italianen lagen zonder muts in het bad en wij moesten een muts op. Werd ons niet duidelijk gemaakt waarom wij wel en hun geen muts hoefde te dragen , mevrouw werdt erg giftig op ons en sprak plots geen engels meer.
Ontbijt was erg simpel voor een 4 Sterren hotel van alles was er erg weinig in voorraad , je kreeg plastic bekkertjes om uit te drinken , kopjes voor de koffie waren bijna altijd op , net als de lepeltjes , afgeruimd werdt er bijna niet alleen als er geen plaats meer was dan gingen ze mopperig de tafel afruimen.
We hebben er niet gegeten omdat dit niet zo uitnodigend was .
Taxi naar luchthaven moest € 150,- kosten terwijl wij op de heenweg € 80,- kwijt waren bij ander hotel met erg goede service.
Al met al waren wij niet erg tervreden en zullen dit hotel niet meer aandoen.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met familie
5 augustus 2017 beoordeeld

Verbleef: juli 2017
EleonoraPalomba, Direttore van Hotel San Giorgio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017

24 juli 2017 beoordeeld

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
EleonoraPalomba, Direttore van Hotel San Giorgio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

20 juli 2017 beoordeeld

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
EleonoraPalomba, Direttore van Hotel San Giorgio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017