“uitstekend”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Hotel San Giorgio
Beoordeeld als nr. 1 van 10 hotels in Civitavecchia
20 juni 2014 beoordeeld

Wij waren na cruise en dag in hotel San Giorgio.
Heel vriendelijk personeel en super lekker gegeten.
Is zeker een aanrader om de dag na de cruise te verblijven en dan te vertrekken naar luchthaven van Rome

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met vrienden

10 april 2014 beoordeeld

Wij verbleven hier één nachtje in afwachting van een geboekte cruise. Het hotel is voor een 4* eenvoudig maar schoon. We werden vriendelijk ontvangen en hadden een kamer met zeezicht. Het hotel ligt centraal ten opzichte van het centrum en aan een lange wandel boulevard.
Het ontbijt was erg eenvoudig.
Gasten welke dit hotel boeken adviseer ik om GEEN gebruik te maken van het aangeboden luchthaventransport.
Onze 'hotel chauffeur' reed met een Ford Transit bus minimaal 150 km per uur.
Als je leven je lief is kun je dus beter gebruik maken van het openbaar vervoer.
Voor een kort verblijf een redelijk hotel

• Verbleef: Februari, 2014, reisde met een partner
21 augustus 2012 beoordeeld

Wij verbleven half augustus 4 nachten in dit hotel .
De kamer en ligging is mooi dichtbij cruisehaven en treinstation en dat was het enige dat ze hebben waargemaakt.
Wij hadden een cruise gemaakt en vroegen om een hotelschuttelbusje oid ons werd gemeld dat dit € 48,- zou kosten , terwijl de loopafstand ongeveer 500 m1 bleek , dat is niet netjes.
Koffers naar de kamer was ook een hele klus met de trap bij de ingang en de erg kleine liften.
Wij wilde gaan zwemmen in het zwembad dat een openbaar bad is dat circa 200 mtr weg ligt en zeer eenvoudig is . Je kunt hier gebruik maken van het zwembad nadat je een briefje van het hotel overhandigd . Vervolgens wordt je er op gewezen dat er een badmuts gekocht moet worden maar waarom weet ik niet . De italianen lagen zonder muts in het bad en wij moesten een muts op. Werd ons niet duidelijk gemaakt waarom wij wel en hun geen muts hoefde te dragen , mevrouw werdt erg giftig op ons en sprak plots geen engels meer.
Ontbijt was erg simpel voor een 4 Sterren hotel van alles was er erg weinig in voorraad , je kreeg plastic bekkertjes om uit te drinken , kopjes voor de koffie waren bijna altijd op , net als de lepeltjes , afgeruimd werdt er bijna niet alleen als er geen plaats meer was dan gingen ze mopperig de tafel afruimen.
We hebben er niet gegeten omdat dit niet zo uitnodigend was .
Taxi naar luchthaven moest € 150,- kosten terwijl wij op de heenweg € 80,- kwijt waren bij ander hotel met erg goede service.
Al met al waren wij niet erg tervreden en zullen dit hotel niet meer aandoen.

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met familie
5 augustus 2017 beoordeeld

Verbleef: Juli, 2017
EleonoraPalomba, Direttore van Hotel San Giorgio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017

24 juli 2017 beoordeeld

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
EleonoraPalomba, Direttore van Hotel San Giorgio, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Civitavecchia bekeken
op 1 km afstand
Tenuta dell'Argento Resort
nr. 4 van 10 in Civitavecchia
278 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel San Giorgio geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel San Giorgio

Adres: Viale Garibaldi 34, 00053, Civitavecchia, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Lazio > Province of Rome > Civitavecchia
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 10 hotels in Civitavecchia
Prijsklasse: 89 € - 157 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel San Giorgio 4*
Aantal kamers: 41
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Stayforlong S.L., Expedia, TripOnline SA, Agoda, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel San Giorgio met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
San Giorgio Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?