Beoordeeld op 10 juli 2016

Dit gezellige hotel zijn troeven liggen in de gezellige beneden ruimte, zowel binnen als buiten. Ontbijten in de rustige tuin of net effe in de koelere eetplaats binnen. Enkele zitplaatsjes met zetels in de loggia voor het zwembad, het zwembad zelf met goede kwaliteit zetels, voldoende parasols en badhanddoeken ... hier is het heel aangenaam vertoefen in de namiddag en avond om nog wat na te zonne, wat te lezen of effe te verkoelen in het zwembad. Eenvoudig weg top. Het ontbijt bied voldoende variatie, felecitaties om soyamelk te voorzien buiten de klassieke volle en halfvolle melk. Ook een pluim voor de portie vers fruit elke morgen bij het ontbijt. De bediening is op en top vriendelijk en vooral ook gemeend hartelijk ... de mensen genieten hier van hun job en van je te helpen. Onze kamer was iets meer standaard, goede matras, goede douche maar wat ouder en klassieker maar wel voldoende ruim. Wifi durft je al eens in de steek laten in de kamer, in de lobby gaat dit beter. Aangrenzend aan het hotel is een restaurant dat uitkomt op de tuin van het hotel maar grenzeloos is geïntegreerd. Hotel gasten ontvangen 15% reduktie en het is lekker en niet overdreven duur. Porties vallen soms vrij groot uit dus voor kleine eters kan één piati soms al voldoende zijn. Soms is de parking overbevolkt.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 juli 2016

Gezellig familie hotel
mooie kamer met uitzicht op het zwembad .
geweldig mooie tuin.
goed ontbijt miste allee
n de verse jus d orange
omelet kon wel besteld worden tegen betaling.
fietsen gratis was wel een plus.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 23 juni 2015 via mobiele applicatie

Hotel Eden is een heel rustgevend, doch kindvriendelijk hotel. De bediening is 10 sterren waard. Kamers zijn netjes verzorgd maar wel een beetje verouderd. Badkamer is wat smal.

Wij overwegen zeker om over enkele jaren opnieuw terug te komen. Zwembad is wat koud, maar in de grotere zomermaanden juli en augustus zal dat ongetwijfeld hoger liggen dan in begin juni wanneer wij geweest zijn.

Op reis in Cinquale? Dan is dit prijs/kwaliteit een uitstekend hotel met bediening op maat!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 26 april 2013

ons verblijf in hotel Eden is heel goed bevallen. Van begin tot eind hebben we ons erg welkom gevoeld en kregen hele goede tips en informatie over dingen die we wilden gaan bezichtigen in Toscane. De kamer was prima, heerlijk geslapen, alleen de badkamer is geen 4 sterren maar wel schoon en dus prima! Ontbijt veel keuze, heel goed!
Ook de (nieuwe) fietsen die we gratis mochten gebruiken, erg handig!
Al met al dus een echte aanrader!

Datum van verblijf: april 2013
Beoordeeld op 18 december 2012

prima geregeld daar: nette service, hele aardige mensen.
lutenvrij ontbijt en diner was perfect geregeld. En erg lekker trouwens. Bij aankomst mochten we kiezen tusssen een 4-persoonskamer, of 2 tweepersoonskamers. Helaas voor de ouders vonden de kinderen de 4persoonskamer het leukst.

Datum van verblijf: december 2012