“Voortreffelijk ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant. Vriendelijke gastvrouw en giedebkok. Runnen het samen. Knus en klein. Kleine kaart, maar voldoen de om te kiezen. Voortreffelijk gegeten. Beslist Naar toe gaan.

Datum van bezoek: september 2017

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant waar we wilden eten was vol. Toen we door een steeg naar boven liepen kwamen we bij toeval dit restaurant tegen. We moesten even wachten tot onze tafel klaar was want de serveerster doet alles in haar eentje. Ze neemt voor iedereen de tijd en geeft goede uitleg over het eten en de wijn. We hebben hier heerlijk gegeten. Er is een kleine kaart met heerlijke verse gerechten. Het stoofpotje en de spaghetti pecorino waren heerlijk. Zo ook de huisgemaakte toetjes. Wil je authentiek eten dan is dit zeker een aanrader!!!

Datum van bezoek: september 2017
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super plek. De korte wandeling van de parkeerplaats (waar op zaterdag markt is) leidde ons langs de toeristische terrassen via een steile klim omhoog langs Ristorante Fortezza naar Nel buco. We waren met 4 kinderen tm 6 jaar en 4 volwassenen. Vooraf anti pasti misto en voor de kinderen 2 heerlijke pasta met worst die over 4 bordjes verdeeld werden. Was allemaal geen probleem. Zowel het vleesgerecht, als de pasta met gamba's, als de lokale witvis (Spigola) en de pasta di mare waren zeer smaakvok. De lokaal geproduceerde Sauvignon is een aanrader (19€)

De chef en de gastvrouw zijn bijzonder vriendelijk en getalenteerd. Bijzonder plekje.

Datum van bezoek: juli 2017
23 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleine en historische restaurant is gelegen in een steeg in het historische dorp gelegen boven het moderne deel van deze kustplaats. De tafels zijn ruim en er is voldoende zitruimte. De menukaart wisselt dagelijks en heeft ongeveer 7 voor- en hoofdgerechten. De eigenaresse van het restaurant geeft een uitgebreide toelichting per gerecht. Het menu heeft een mooie balans tussen vlees en visgerechten. De kwaliteit en de originaliteit zijn hoog. De wijnkaart is groot en prima. Voor de fijnproever van de hoogstaande Italiaanse keuken gemaakt door de eigenaar met liefde en vakmanschap.

Datum van bezoek: augustus 2015
2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten na een stukje klimmen. Zeer vriendelijke gastvrouw en het eten is ook erg lekker! Kleine kaart maar met liefde bereid!

Datum van bezoek: september 2014

Reizigers die Nel Buco bekeken, bekeken ook

Castiglione Della Pescaia, Province of Grosseto

In Nel Buco geweest? Deel je ervaringen!