Volledig restitueerbaar voor za 23 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor zo 24 mrt.
Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 9 juni 2017

Werden terug enorm goed en vriendelijk ontvangen door het voltallige personeel .
Deze keer kregen we een kamer aan de straat kant .
Gezellig , maar vroeg in de morgen wat lawaai , dat normaal is .
Met de venster gesloten geen lawaai meer en bij warm weer zeer goede airconditioner,
ruisloos .
Internet nu op de kamer uitstekend , wat vorig jaar veel minder was .
Het was heel lekker van eten en drinken en veel keuze buffet .
Fantastische keuken en zelfgemaakte desserts .
Bediening aan de bar door professionele personeel .
Kortom een echte aanrader .

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 12 juni 2016

Hotel aan het strand gelegen met zwembad .
Fantastisch familiaal hotel met uitstekend personeel op alle gebied .
Eten is in buffet vorm .
Ideaal ook voor renners , want alles is voorzien wat berging betreft .
Een hotel om zeker terug te gaan .

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 29 juli 2014

Wij waren er met 4,
2 volwassenen en 2 kinderen van 15/16 jaar. De aankomst, we wouden een parkeerplaats, maar de parking stond vol, dus moesten we onze auto op straat plaatsen en betalen. Er zijn 3 parkings maar ze waren allemaal volzet, 1 parking aan het hotel zelf en 2 iets verder... We werden vriendelijk ontvangen aan de receptie kregen gelukkig een kamer in het gebouw zelf, want er is een bijgebouw dat heel erg oud is en niet zo mooi als de kamers in het hotel zelf!! We werden door iemand naar onze kamer gebracht en we kregen alles uitgelegd!! De airconditioning werkt redelijk goed, maar als het slechter weer is verminderd het automatisch een stand lager. Die kan je wel weer zelf verhogen! De hygiëne was best ok, maar in de badkamer vonden de kinderen haren in de douche aan de wanden. Het terras is klein de kamer ook maar het is enkel op te slapen dus hoeft dat niet groot te zijn. Op het terras is er een rekje met MAAR 2 wasknijpers wel wat weinig... De kuisvrouwen werken snel, maar legden niet altijd verse handdoeken bij de kinderen, waardoor we meerdere keren moesten gaan vragen aan de receptie. Dat was geen enkel probleem.
Je kan ook handdoeken voor aan het strand verkrijgen van het hotel zelf. De bar, de barman was heel vriendelijk! Het personeel in de eetzaal ook, iedereen was er vrolijk, behalve 1. Er worden soms leuke avonden voorzien voor de gasten, zoals er in de eetzaal geen licht is maar allemaal kaarsjes aan tafel! Lekker gezellig! De animatie in het hotel is super voor kindjes! Ze dansen, zingen, soms pizzaavond voor hun allen samen, gezellig kaarten, beachvolley, aquagym,pingpong,... Het hotel is familiaal! De baas en de bazin, kinderen en kleinkinderen, die allemaal meehelpen, werken zitten s'avonds ook gezellig mee te eten in de eetzaal! Je kan er ook welness doen, die ook heel goed was! Een geslaagde vakantie dus! 👍👍👍

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 28 januari 2014

Wij waren in Lungomare in augustus 2013.Onze kamer was vrij vol doordat er 2 extra bedden waren bijgezet.Maar dat was toch maar alleen om te slapen.De kamer had een klein terrasje met zicht op zee.Ze werd elke dag gepoetst en we hadden iedere dag propere handdoeken(met 4 gebruik je nogal wat)Het eten was in buffetvorm en was een FEEST!Lekker,lekker en een zeer grote keuze met elke dag andere lekkernijen.De meisjes van de bediening ruimden zeer snel de lege borden weg en je kon weer wat ander lekkers halen.Zeer vriendelijke mensen aan't onthaal en ook de baas en zijn mevrouw: zeer behulpzaam.Indien mogelijk gaan we hier terug!

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 6 september 2013

Kleinste kamer van het hotel en op de begane grond
Geen terras om 's avonds even tot rust konden komen, konden zelfs badkledij / handdoeken niet laten drogen. Na 4 dagen waren deze nog steeds nat
Bar die los hing in badkamer
Lawaai vanop het terras (kinderanimatie)
Moesten overdag constant rolluik naar beneden doen omdat de mensen anders zo in onze kamer konden kijken. Is helemaal niet gezellig om telkens in donkere kamer te moeten zitten
Konden pas andere kamer 3 dagen later krijgen (op 1 week). Bazin was absoluut niet vriendelijk en wou geen enkele goede compensatie aanbieden. Compensatie was om naar appartement 200m verder te verhuizen of naar ander hotel rechtover met 2 sterren!!!
Zeer teleurgesteld in service van dit hotel!

Kamertip: Nooit kamer op gelijkvloers (kamer 10) aanvaarden!
Datum van verblijf: juli 2013