Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Keurige, vriendelijke en gastvrije ontvangst bij receptie. Personeel draagt zichtbaar uniforme kleding en spreekt engels. Ontbijtbuffet zeer luxe en compleet, incl vers gemaakte omelet, vers fruit, zaden en noten

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 november 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel. Mooie kamers. Alles top verzorgt. Vriendelijk personeel. Uitmuntend ontbijt.
Uitzicht is echt geweldig. Mooie tuinen. Aanrijroute even uitkijken, via de ene kant goed te doen. Andere kant drama.
Perfecte parkeerplaats, afgedekt met zonnepanelen.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 9 september 2018 via mobiele applicatie

Haar naam meer dan waard,super vriendelijke mensen die het de gast proberen zo veel mogelijk naar hun zin te maken.
Zeer lekkere keuken, bediening, receptie alles is top.
Hier gaan ze heel ver met hun dienstverlening.
Iets van het centrum weg maar met de schuttle bus die constant heen en weer rijdt is het maar 5min.
Het paradijs ligt idd in Cefalu.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooi en verzorgd hotel
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Prachtig zwembad in paradijselijke tuin
Superior kamer is eerder bescheiden met net voldoende grootte badkamer maar wel met balkon.
Shuttle naar centrum ter beschikking.
Verzorgd ontbijt.
We hadden een Gastronomische ‘experience’ geboekt in zuster-hotel maar dat is wel overroepen.
Leuke adresjes in stadje
Taxi 10 euro
Al bij al toch een aanrader...

Datum van verblijf: juli 2018
lecalette, Direttore van Hotel Alberi Del Paradiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2018

Dear guest,

we would like to thank you for having dedicated your precious time in reviewing in details our property and services after your stay. Our customer's comments are a very important input that will help us to continuously improve the level of services we always strive for.

Best Regards,

Keswan Monien

Beoordeeld op 4 juli 2018

Geweldige service. Al het personeel is super vriendelijk. Nooit teveel als men iets vraagt. De kok kan super koken. De obers staan altijd klaar om te helpen. Als men zich ergens in de stad bevindt kan men steeds beroep doen op het busje, even het hotel bellen en klaar.
Wij zijn er nu 4 maal geweest en zijn nooit ontevreden teruggekomen. Een echte aanrader. Het zwembad is volledig vernieuwd en licht tussen de bomen.

Kamertip: Kamers met zicht op zee of zicht op de zeer mooie tuin. Geen aircolawaai.
Datum van verblijf: juni 2018
alberiparadiso, Direttore van Hotel Alberi Del Paradiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2018

Dear Guest,

we are so grateful for your glowing review, thanks so much for taking the time to share your experience. Looking forward to welcoming you again at Hotel Alberi del Paradiso, I remain with best regards

Keswan Monien