“Maifest”

Keukens: Pizzeria, Steakhouse, Pub en brouwerij
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet alleen in Oktober is het hier feest. Nee, voor wat wij ervan begrepen kan dat het hele jaar door!

Inzoomend op hetgeen wij hier kwamen doen kan ik melden dat wij hier voor de zoveelste keer prima gegeten hebben. En voor de beeldvorming: “Wij komen hier nu al drie jaar”!

Het gisteravond door ons zelf samengestelde menu werd vergezeld door een goede ‘locale rode’ wijn en een sprankelend ‘bubbel watertje’. Het “plaatje worst” werd opgevolgd door een “Risotto met schelpdieren” en een “Tagliatelle met paddestoelen”. Daarna kwamen er twee mooie en goed bereidde stukken vlees voor ons van de grill.

Voldaan en onder het genot van een (zelf gebrouwen en nu als proef aangeboden) bierlikeurtje mochten wij een zeer schappelijk bedrag afrekenen.

Mocht u in de buurt zijn:
“Oordeel zelf (maar)”!

28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op residentie Fontana Barone werd het lokale bier van Oktoberfest geschonken waardoor we nieuwsgierig werden naar het restaurant. Het heeft een buitengedeelte uitkijkend op een sjiek zwembad. Wij hadden verschillend gegrild vlees uit de vers vitrine en was goed. En je kan er overkapt buiten eten. En de zelf gebrouwen biertjes zijn erg lekker.

21 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gingen wij hierheen omdat dit restaurant lekker dicht bij "Baia degli Ulivi" ligt. De eigenaren en bediening spreken meerdere talen dus verwachtten wij geen 'problemen'.

Uiteraard hier voor een door hun zelf gebrouwen biertje (dunkel, 0,5l) gekozen. Omdat hier 'strozzapreti' op het dagmenu stond, koos ik daarvoor en liet dit volgen door een 'Bistecca Fiorentina Madoni'.
Mijn eega koos de 'Tagliata di manzo'. Daarbij bestelde zij nog een portie 'Patatina' en 'Verdure Grillata'. Deze laatste 'contorni' zijn echter nooit geserveerd maar stonden wel op de rekening. Toen wij dit aangaven hoefden wij dit uiteraard niet te betalen maar toch...

Een Siciliaanse 'Grappa Bianchi' maakte dit weer goed en zo was dit alles toch niet verkeerd.

15 september 2015 beoordeeld

Als je even 'gewoon' wilt eten, met een kaart niet speciaal in het Italiaans, zit je hier goed. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en dito prijs!

6 augustus 2012 beoordeeld

Uitstekend, met veel
Plezier en smaak gedronken en gegeten. Alles vers, bier top. Wijn goed en uit de regio.

• Sfeer

Reizigers die Oktoberfest bekeken, bekeken ook

Cefalu, Province of Palermo

In Oktoberfest geweest? Deel je ervaringen!