“Lekkere wijn, iets minder vriendelijke bediening”
Beoordeling van Enoteca Rossorubino

Enoteca Rossorubino
Geclassificeerd als nr. 15 van 160 Restaurants in Cefalu
Keukens: Wijnbar
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hiernaartoe gekomen via TripAdvisor. Gezellig straatje en bar. Lekker wijntje gedronken. Echter niet echt advies gekregen. Broers hadden precies een off day.

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bar in een gezellig straatje. De wijnen staan met krijt op een bord geschreven, leuk! Heerlijke witte wijn gedronken met een hapje erbij, goed begin van de avond, zeker een aanrader wat ons betreft!

30 oktober 2015 beoordeeld

Voor een heerlijke wijn moet je hier zijn. Geweldige locatie aan het eind van de shopping straat in Cefalu.

3 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Net iets buiten de drukte van het strand vind je deze wijnbar. Heerlijke zitjes buiten maken het zeer aangenaam. De kaart is erg klein met 3 gerechten maar deze smaken prima. Bij ons eerste glas kregen we een paar lekkere olijven en chipjes, keurig. De wijnkeuze is uitgebreid en de ober/eigenaar is erg vriendelijk. In tegenstelling tot een andere wijnbar waar wij zijn geweest moet je hier 5 euro extra betalen wil je een fles uit de voorraad ter plekke opdrinken. Jammer in mijn ogen.

18 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zeker een aanrader! De bar is gezellig en de ober geeft een heel goede en vriendelijke bediening. Een glas wijn kan vanaf 5€. Je krijgt er ook enkele hapjes bij geserveerd. Je kan er ook foccacia eten (voor 2)vanaf 6€. Je kan er ook wijn kopen.

Reizigers die Enoteca Rossorubino bekeken, bekeken ook

Cefalu, Province of Palermo

In Enoteca Rossorubino geweest? Deel je ervaringen!