“Lekkere royale porties”
Beoordeling van Antares

Antares
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Antares is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 29 van 161 Restaurants in Cefalu
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is gelegen aan de zeedijk, doch onderscheid dit zich van de rest door grote en lekkere porties pasta of risotto. Vriendelijke en snelle bediening!

Datum van bezoek: september 2018

14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin hier gaan eten. Gelegen aan de boulevard in de rij met alle boulevard restaurants. Maar deze is naar mijn idee echt de beste aan de boulevard. En van alle restaurants waar wij hier gegeten hebben sowieso ook de beste samen met la brace. de bediening is hier echt super snel dit ook doordat ze met echt een hoop zijn, ook zijn ze super vriendelijk ! Buiten deze complimenten is het eten ook van goede kwaliteit naar onze mening. Wanneer je in cefalù bent absoluut een keer doen !

Datum van bezoek: september 2018
5 september 2018 beoordeeld

's Avonds de promenade aflopend kwamen we al snel in het rijtje van de 5 meer 'toeristische' restaurants terecht. In Antares zeer goede Vongole gegeten!
Was ook gezellig om aan de promenade te zitten.
Grilled Fried Fish was letterlijk een hele kom (maar lekker), waar je zeker wel een bijgerecht bij moet nemen.

Achteraf nog door Via Carlo Ortolani di Bordonaro gelopen en hier zag het er ook zeer gezellig uit!

Datum van bezoek: augustus 2018
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk en snel werkend personeel. Eten is prima voor een redelijke prijs. Grote keus . Ligging aan zee is uitstekend .

Datum van bezoek: augustus 2018
30 juli 2018 beoordeeld

Verrast door het goede eten, voor goede prijs. Locatie (direct aan boulevard) deed me vermoeden dat het een typische, toeristische hap voor forse prijs zou zijn. In tegendeel! Eten goed en bediening aardig.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Antares bekeken, bekeken ook

Cefalu, Province of Palermo

In Antares geweest? Deel je ervaringen!