“Vreselijk”
Beoordeling van Villa Dei Melograni

Villa Dei Melograni
Reserveren met
Villa Dei Melograni is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 160 Restaurants in Cefalu
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nooit naar toe gaan. Ondankbaar personeel en wilde ons niet helpen. Ik voelde me niet gewaardeerd. Nooit meer

18 juni 2017 beoordeeld

Tussen de middag obv Tripadvisor recensie hier gegeten. Restaurant met een buitenterras. Nette bediening. We aten buiten. Mooie overzichtelijke kaart. Ik nam de gefrituurde sardines als voorgerecht. Als hoofdgerecht nam mijn vrouw de tonijn in sesamzaad en ik de calamaris met gambas. De tonijn had iets te veel zenen. Als wijnkeuze een Etna Bianco. We waren €90,00 kwijt. Prima prijs kwaliteit.

9 juli 2015 beoordeeld

We hebben dit restaurant in groep bezocht en ondanks de grote van de groep, 130 man hebben we zeer goed gegeten en genoten van de service

3 september 2013 beoordeeld

Het restaurant ligt buiten het centrum van cefalu. Het eten en de bediening is niet slecht, maar in het centrum zijn veel lekkerdere restaurants voor een schappelijkere prijs.

• Sfeer
30 mei 2013 beoordeeld

Om Villa dei Melograni te bezoeken moet je een beetje moeite doen want het ligt flink bergop buiten het toeristisch centrum. Bij ons avondlijk bezoek waren in het grote restaurant geen andere toeristen te bekennen. Enkel één lokaal gezin hield ons gezelschap. De bediening was zeer professioneel. We kunnen ten zeerste de escaloppe limone en spaghetti ricci aanbevelen.
Wat ons betreft scoort het restaurant qua maaltijden zeer hoog maar het gebrek aan gezelschap fnuikte een beetje de gezelligheid.

• Sfeer

Reizigers die Villa Dei Melograni bekeken, bekeken ook

Cefalu, Province of Palermo

In Villa Dei Melograni geweest? Deel je ervaringen!