276 US$
196 US$
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 318 US$ per nacht.

167 US$
139 US$
106 US$
381 US$
27 oktober 2016 beoordeeld

Hotel ligt op een mooie locatie maar daar blijft het dan ook wel bij! De foto's op de site en booking zijn van de vernieuwde kamers. De meeste kamers moeten nog gerenoveerd worden. Vooral de badkamer is aan vernieuwing toe. Hout is aan het wegrotten en de voegen zien er verschrikkelijk uit. Jammer van het hotel...want de locatie, aan een mooie baai, is geweldig.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de weg zie je het hotel al liggen. Eenmaal aangekomen is er een ruime parkeerplaats. Het hotel heeft een geweldige ligging en heeft daarbij ook een romantische luxe uitstraling. We hadden een studio geboekt en dit bleek een goede keuze te zijn. We hadden prachtig uitzicht over de zee en een eigen terras. Bij de receptie kun je voor 2,50 een badlaken huren, deze kun je dan je gehele verblijf gebruiken. Bij het strand heeft iedere hotelgast recht op een strandstoel. Voor bedjes moet je betalen. Het strand is echt paradijselijk! Het zwembad is groot en heerlijk om baantjes te trekken. Het ontbijt vonden wij niet zo. Er is keuze, maar we vonden het niet echt lekker. Brood was taai, er was geen jam en weinig beleg. Als je naar Cefalu gaat met de auto, parkeer bij de haven en met vijf minuten loop je in het stadje. We hebben hier een heerlijk verblijf gehad, als verbeterpunt zou ik zeggen: zorg dat er iets meer variatie in het ontbijt zit en zorg voor vers brood.

Elise

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld

Hotel Kalura is mooi gelegen aan de rand van Cefalu met een mooi uitzicht over de baai. Het hotel beschikt over fijne kamers, in ons geval met een balkonnetje met uitzicht over de baai. Bij het hotel is het eveneens mogelijk om in de zee te zwemmen, maar wij vonden het strand van Cefalu gezelliger. Cefalu is een leuk stadje, maar het is wel ca. 20-25 minuten lopen richting het stadje en dat is met 35 graden toch wat minder. Parkeergelegenheid is goed verzorgd (bewaakt). Wifi is alleen beschikbaar in de lobby helaas.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
26 juli 2016 beoordeeld

Mooi gelegen hotel met uitzicht over de baai en privé-lido (leuk om te snorkelen). Het gebouw zelf is gedateerd en de 2-persoonskamers hebben absoluut nieuwe badkamers nodig. De eenpersoonskamers in scheepsstijl zijn goed bedoeld, maar een plafondhoogte van 2.00 m is echt te laag. Ze hebben wel een mooi terrasje met zeezicht.
Het restaurant en de bar met zeezicht zijn prima. Het is fijn dineren met prachtig uitzicht op de baai en de zee en het eten is ook lekker. Het ontbijt is echt volledig self-service en dat past niet met het prijskaartje van kamer met ontbijt.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is geweldig! Schitterend uitzicht op de zee vanuit de kamer en restaurant , kamers hebben een renovatie nodig met name de badkamer is ouderwets , restaurant lunch en diner uitstekend, ontbijt kan gevarieerder en personeel bij ontbijt kan iets alerter kunnen zijn, al met al

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner