28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

5 dagen hier gelogeerd. Geboekt mede op grond van de goede beoordeling op TripAdvisor
Al met al waren wij blij dat we na 5 dagen naar onze volgende bestemming konden vertrekken.
De kamers: junior suite was prachtig maar de standaard kamers waren echt onder de maat: klein en douche en airco die niet goed werkten.
Personeel: zo overdreven netjes en aardig dat je je er ongemakkelijk bij voelt. Eigenlijk waren alleen de poetsvrouw en de jongens van de bar bij het strand spontaan aardig.
Eten prima wel redelijk duur.
Weinig parkeerruimte.

Hotel ligt wel mooi aan zee. Vanaf steiger makkelijk in zee om te zwemmen. Mooi zwembad en voldoende ligbedden.

Voor ons geen 2e keer!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst en inchecken was prima geregeld. Beetje over de top voor mijn doen, maar het past bij het hotel. We verbleven in de 'garden' met een paar kamers op een rij. Rustig gelegen (af en toe komt er een trein langs). Het ontbijt is geweldig en fijn georganiseerd. Ondanks dat het hotel veel gasten kwijt kan, voelt het kleinschalig.

Verbeterpunten:
- de koffie. Een keer zwarte koffie besteld (mijn gebruikelijke recept). Laatste keer. Cappuccino is redelijk goed te drinken.
- de snacks die je tussen de middag kunt bestellen missen volledig de prijs/kwaliteit verhouding. Toast is minimaal/ salades zijn kwalitatief slecht. Hier moet wel echt een stap gemaakt worden, doet namelijk echt af aan de kwaliteit van het hotel
- bediening bij de vlonder (aan zee) kwam soms onhandig over en jet duurde vrij lang voor de bestelling er was.
- de douchegel/shampoo in de badkamer zat in een soort systeem aan de muur en was duidelijk gebruikt. Op zich geen probleem, maar ook hier zou ik het frisser vinden volledig nieuwe/schone fles shampoo aan te treffen.
- geen groene initiatieven. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een hotel dat ook probeert het milieu te sparen. Die optie heb je nu als gast niet. De handdoeken etc worden altijd dagelijks vervangen.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
24 juni 2017 beoordeeld

het ultieme hotel voor een romantische vakantie, uitzonderlijke ligging, luxueus ,prima verzorgd en onderhouden. Goede keuken, persoonlijke en vriendelijke bediening. Alles is bespreekbaar en wordt onmiddellijk uitgevoerd. Top vakantie gehad.

• Verbleef: juni 2017, reisde alleen
30 april 2017 beoordeeld

Wij verbleven in kamer 208 en hadden een prachtig zeezicht vanuit ons bed en het terras. Redelijk ruime kamer. Alles netjes, WC apart. Groot terras met prachtig zicht. Ontbijt vonden wij maar matig gezien de prijs van dit hotel. Eten in het restaurant niet goedkoop maar wel heel lekker. Naar het centrum van Cefalu was het een kwartier lopen.

Kamertip: kamer 208 had prachtig zeezicht
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
lecalette, Direttore van Le Calette Garden & Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2017

Dear Sir, dear Madame,

Thank You for posting your kind comments on TripAdvisor.

We truly appreciate you feedback and I really hope to have the pleasure to meeting you personally very soon in occasion of Your future visit in Cefalù, and really glad to have You as preferred guest.
Please note , that we have taken in a serious way your comments about our restaurant service , ready always to improve us regarding our service , ang Guest satisfaction ever.
Every day true your Guest comments, we learn something new, to improve our know-how, thank you for this.

Yours sincerely,
Guido Farinelli
General Manager
Le Calette - Cefalù

10 november 2016 beoordeeld

Een super vakantie gehad in een op en top hotelkamer met zicht op zee,omgeving hotel geweldig je kan er in de lounge zitten liggen of ergens onder een boom je vind er altijd wel een plaatsje om rustig alleen te kunnen zitten. De kamer is ruim badkamer top,ontbijt alles aanwezig vers fruitsap niets is te veel met zicht op de baai,avondmaal een 3 gangenmenu van top kwaliteit. Personeel vriendelijk. Achter het hotel loopt een spoorlijn maar totaal geen hinder van geluid. Hotel ligt in een baai aan een klein jachthaven. Echt een aanrader.

Kamertip: Uitzicht op zee iets duurder maar de moeite
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner