“Lekker eten, chaotisch personeel”
Beoordeling van Ristorante Le Chat Noir

Ristorante Le Chat Noir
Geclassificeerd als nr. 20 van 161 Restaurants in Cefalu
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen door recensies op TripAdvisor te lezen. Leuke tent, het eten was heel lekker. Het personeel werkt zo hard dat ze eigenlijk geen omkijk naar de gasten meer hebben. De rennen van links naar rechts. Wel jammer dat er daardoor een chaotische sfeer hangt.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via onze itiliaanse host aanbevolen als goed restaurant. Klopt mooie mix van de Fanse en itiliaanse keuken. Ontstaan van uit een vissers familie en dat merk je. De zwaardvis rolletjes zijn prima.

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak mag door iedereen bezocht worden die een gezellige avond cefalu wil afsluiten met typische Siciliaanse gerechten tegen een correcte prijs; vriendelijke bediening

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk gegeten in dit restaurant. Allergien zijn geen probleem, de huiswijn smaakt geweldig en iemand van de bediening is altijd wel in de buurt. Uitgebreide kaart waardoor het kiezen lastig is. Kan deze locatie van harte aanbevelen! Jammer dat we morgen verder trekken richting Palermo.

Datum van bezoek: juli 2018
24 juni 2018 beoordeeld

Een leuk restaurant met een patio waar we heerlijk hebben gegeten. Vlak bij ons was er ook nog een bekende Nederlander.Echt Italiaans!!!. Was erg druk ook bezocht door Italianen.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Ristorante Le Chat Noir bekeken, bekeken ook

Cefalu, Province of Palermo

In Ristorante Le Chat Noir geweest? Deel je ervaringen!