Beoordeeld op 15 augustus 2023

Zoals de titel al zegt mooie kamers vriendelijke bediening hulpvaardig maar wel dure excursies vespa tour bestaat uit een ritje naar een dorpje van 40 min daar wat rond lopen en proeverijen doen in de hoop dat je wat koopt en langs dezelfde weg terug
Paardrijden 1,5 uur stappen op een paard dat op 3 benen loopt mooie natuur maar daar hadden wij als ervaren ruiters toch wel meer van verwacht. En dan zijn de kinderen met een bus naar de Etna geweest en dat was blijkbaar wel de moeite voor de 3 uitstapjes toch 500 euro pp rekenen. Beetje prijzig

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Beoordeeld op 23 juli 2023 via mobiele applicatie

We hebben er 10 dagen verbleven, Architectuur van het dorp is schitterend. De sfeer in het hotel is heel goed , waarvoor dank aan de chef de village. Ook de GO’s waren vriendelijk en zeer aangenaam. Het eten was gevarieerd en top. Ik wil er zeker en vast nog eens terug gaan!

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 21 juli 2023

1 van de beste vakanties ooit! Prachtig resort, heel lekker eten, top GO team! Er hangt een heel leuke sfeer en iedereen is heel erg vriendelijk! Alles is er ook heel erg clean! Echt een aanrader! Wandeling naar La Rocca moet je zeker doen als je er bent!

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeling verzameld in samenwerking met Club Med
Beoordeeld op 29 mei 2023

Prachtige locatie met adembenemende vergezichten vanop verschillende plaatsen op de site.
In de Zen pool kan je heerlijk ontspannen en zwemmen in natuurlijk water wat een fantastische ervaring is. Ook in het zwembad bij de bar is aangenaam baden in iets warmer water. De mogelijkheid om in zee te zwemmen maakt het geheel compleet.
De animatoren zijn heel attent en vriendelijk. Luca is de meest enthousiaste en hulpvaardige persoon die ik al ben tegengekomen!
Verder zijn de kamers ruim, licht, heel verzorgden netjes en is het zalig slapen in het heerlijk grote bed.
De uitgebreide buffetten zijn zeer verzorgd en zeer lekker!
We hebben genoten van alles!

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 18 juli 2022 via mobiele applicatie

Prachtige villa vlak aan zee. Vriendelijke GO’s en lekkere maar niet uitzonderlijke keuken. De ZEN-pool is ontgoochelend: veel algen en de bar is die naam niet waardig.
Maar vooral een bravo aan het sportteam.
In het bijzonder van de watersport. Heb hier leren solo zeilen in geen tijd. Erg enthousiaste en competente GO’s. Ook de andere sportfaciliteiten (tennis, boogschieten, …) zijn een aanrader.

Kamertip: Breng zeker een bezoek aan het stadje Cefalu. Mooie wandeling langs het strand.
Datum van verblijf: juli 2022