14 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede B&B met prima kamers. Lekkere douche en een goed ontbijt (zelf eieren bakken :-).

Uitzicht op zee en geen last gehad van andere gasten.

Speeltuin voor kleine kinderen en gastvrije ontvangst.

Het ligt net buiten het dorpje Cefalu en je hebt dus wel de (huur)auto nodig om er te komen.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
21 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie plek aan zee, buiten het centrum, waar je heerlijk rustig verblijft. Het terras biedt een fraai uitzicht over zee. Net als de bungalow met eigen zitje, waar wij verblijven. Het oude centrum bereik je het eenvoudigst met de auto. Parkeren kan gratis in de haven (het is vanaf daar zo'n 10 minuten lopen naar het centrum)

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke B&B. Wij hadden deze voor 2 nachten als afsluiting van vakantie geboekt om nog even te zwemmen en snorkelen aan strand. Helaas is het strand toch wel iets lastiger te bereiken en niet fijn om lekker aan te liggen. Heel klein kiezel/ rotsenstrand. Wel heerlijk water en goed snorkelen. Kamer was prima met prachtig uitzicht. Kinderen (10-11) op slaapbank was ook goed te doen, maar niet voor een hele week.
Hele vriendelijke eigenaren, lekker ontbijt. Cefalu is vlakbij en goed te bereiken met auto. Bij eerste keer aanrijden wel verstandig om even Google maps te bekijken. (km 183, ligt in bocht en dan kleine oprit stijl omhoog).

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
2 juni 2015 beoordeeld

goede faciliteiten, prachtig gelegen en aardige en behulpzame mensen. Dichtbij Cefalu. In het donker wat lastig te vinden maar een echte aanrader voor een fijne vakantie. Perfecte uitvalbasis voor bezoek aan cefalu en niet te vergeten Collina, een prachtig oud dorp met mooie vergezichten op de kust en de bergen (gebied Madonie). Nog niet echt door toeristen ontdekt.

Verbleef: mei 2015
18 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest in juni. Prachtige locatie. Zeer gastvrije, behulpzame eigenaars Wij verbleven in hoogst gelegen appartement met zeer mooi uitzicht. Ontbijt zeer uitgebreid. Prachtige tuin waar je lekker kan relaxen met uitzicht op zee. Zwemmen kan beneden aan de overkant van de weg. Mini strandje. Wij namen een strandstoel mee naar beneden en zaten daar heerlijk aan het water. Zou deze plaats iedereen aanbevelen

Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
Bedank Antonio En Anki... R