“Uitstekend gegeten. ”
Beoordeling van Tinchitè Taverna & Putia

Tinchitè Taverna & Putia
Geclassificeerd als nr. 20 van 160 Restaurants in Cefalu
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier prima Siciliaans gegeten. We hadden niet van tevoren gereserveerd, het was een erg drukke avond. We zaten in de steeg tegenover het restaurant. Bediening ging vlot, vriendelijk, sprak goed Engels. De porties waren prima van grootte. Aan alleen een primo en een antipasti hadden wij genoeg. Helaas geen creditcard afrekening.

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze hostess hier gegeten. Typisch Siciliaanse gerechten. Heerlijk gegeten en de bediening is zeer goed op elkaar ingespeeld. Klein terras en een steegje, waar wat tafels stonden, waren al bezet. Toen een tafel voor 4 binnen gekregen. Vooraf mosselen en als hoofdgerecht pork meat. Echt heerlijk. Goed betaalbaar. Echt niet te duur gezien de kwaliteit.

18 juni 2018 beoordeeld

Naast Le Chat Noir en nog een paar restaurants ook deze uitgeprobeerd. Lunch. Eten was goed maar we zijn er niet voor diner teruggekomen. Voor een lunch lag de pasta zwaar op de maag. het eten was goed maar niet bijzonder.

18 juni 2018 beoordeeld

grappig smaakvol hip terras met oorspronkelijke gerechten, bediening was in eerste instantie wat gereserveerd, ontdooide in de avond

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in het gezellige steegje gezeten. Dit is fijn en rustig zitten. Bediening was attent en een leuke originele kaart. Eens wat andere pasta's ertussen op de menukaart. We vonden het eten lekker maar niet bijzonder. Ook vonden we de hoeveelheid weinig, terwijl je net zoveel betaald als overal in Sicilië waar je veel grotere porties pasta op je bord krijgt.

Reizigers die Tinchitè Taverna & Putia bekeken, bekeken ook

Cefalu, Province of Palermo

In Tinchitè Taverna & Putia geweest? Deel je ervaringen!