“Niet meer wat het geweest is”
Beoordeling van Piccadilly Mare

Piccadilly Mare
Geclassificeerd als nr. 27 van 195 Restaurants in Cattolica
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee jaar geleden voor het laatst geweest, en verwachtingsvol naar dit restaurant. Helaas dreigt piccadilly mare ten onder te gaan aan zijn eigen succes. Men wil zoveel mogelijk gasten binnen halen, en dat gaat duidelijk ten koste van de service en kwaliteit. Hadden rond half 10 ' s avonds gereserveerd. De hectiek straalde direct op je af. Bij andere gasten werd het eten haastig op de tafel gekwakt. Bij ons werd er geen brood geserveerd (een normaal onderdeel van de maaltijd). We hadden verzocht de salades en hoofdmaaltijd gelijktijdig te serveren, maar dat gebeurde niet. Na de salades werd gevraagd na een tijdje of we koffie of een nagerecht wilden, terwijl de ' secondi' nog moest worden geserveerd. Dat gebeurde na een tijdje alsnog. Voor bekenden van het personeel werd de tijd genomen voor een praatje, terwijl er nog vele tafels moesten worden afgeruimd. Jammer jammer, dit was twee jaar geleden echt een van de beste, meest gastvrije restaurants van cattolica. Aan de energie van de eigenaar zal het in elk geval niet liggen.

Datum van bezoek: juni 2017

10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn de laatste 2 avonden van onze vakantie hier gaan eten. Spijtig dat we dit restaurant niet eerder ontdekt hebben. Lekkere verse vis gegeten. Ook de pizza en pasta zijn gewoon heerlijk. Personeel en eigenaars zijn super vriendelijk. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2016
21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een geweldige avond gehad! Met z'n zessen hier gegeten en het één was nog lekkerder dan het ander.
Heerlijke zeebaars en tarbot uit de oven, spaghetti à vongole, maar ook een smaakvolle pizza en een goed gebakken stuk vlees.
De eigenaar is een spontane, gezellige gastheer met oog voor detail.
Komen hier zeker nog terug!!

Datum van bezoek: juli 2016
11 juni 2016 beoordeeld

Hier moet je gegeten hebben, echt super!! De zeebaars uit de oven werkelijk fantastisch, mosselen gegratineerd super! Personeel is fantastisch, lief, vriendelijk en alles kan, echt een aanrader en de prijs is ook nog eens leuk.

Datum van bezoek: juni 2016
26 september 2015 beoordeeld

Wij zijn naar dit restaurant gegaan naar aanleiding van de beoordeling op Tripadvisor.
En kan nu ook zeggen qua sfeer en en eten, een aanrader. Het begint al met een glaasje prosecco zodra je aan tafel gaat zitten. De menukaart is uitgebreid en als je iets net wat anders wil, dan kan dat ook. Het eten is echt heerlijk, vlees en vis gerechten zijn gegrild en niet doorgebakken, zoals het hoort. En als je dan klaar bent na het hoofdgerecht, komt de limoncello en grappa met cake op tafel, ook weer van het huis. Wij zijn er met grote regelmaat naar terug gegaan.
Tip voor het weekend, reserveer op tijd, want de Italianen komen er in het weekend ook eten met hele families en bij hun is het motto "vol is vol".

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Piccadilly Mare bekeken, bekeken ook

Cattolica, Province of Rimini

In Piccadilly Mare geweest? Deel je ervaringen!