Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 197
eDreamsUS$ 197
FindHotel
Agoda.comUS$ 197
Beoordeeld op 5 juli 2021

Wat een geweldig hotel om te verblijven! De locatie is super, recht aan het strand omringt met allerlei verschillende horeca gelegenheden op loop afstand. Ook is het vanaf het vliegveld in Bologna makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.
Eenmaal aangekomen in het hotel staat het vriendelijke personeel achter de receptie klaar om je te helpen, deze spreken overigens ook meerdere talen!
Onze kamer was al klaar bij aankomst en zag er zeer netjes uit. Hygiëne staat hier hoog in het vaandel, dit kun je merken aan zowel de kamer als het restaurant van het hotel, alles ziet er netjes en bijzonder schoon uit.

In het restaurant kun je ‘s-ochtends en ‘s-avonds van een uitgebreid buffet kiezen. Dit varieert elke dag en er is altijd meerdere keuze uit vlees of vis. Ook is er een chef aanwezig welke “live” een gerecht bereidt. Het restaurant personeel is erg vriendelijk en gaan zeer professioneel te werk!
Voor de lunch hebben ze een uitgebreide menu kaart met zeer goede gerechten, ook is er dagelijks keuze 4 verschillende specialiteiten.

Kortom, ben je op zoek naar een hotel in een leuke omgeving, dat zeer hygiënisch is en ook nog eens zeer vriendelijk en professioneel personeel, dan is dit wellicht jullie vakantie bestemming!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Als vakantie relax ,lui lekker liggen moeten zijn . Hotel ligt pal in centrum tegenover strand . Wat ook gemakkelijk is om s’avonds een mooie wandeling langs de vele terrasjes en winkels om jou dag heerlijk af te sluiten .

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 1 juli 2018

Heel vriendelijke eigenaars.
Heel vriendelijk personeel in restaurant, aan de balie, aan de bar,
zonder veel chichi.
Zeer verzorgd, 1 uur na de maaltijden lijkt restaurant weer nieuw.
Wie zich hier niet goed voelt doet het nergens.
Inmiddels voor de 5de keer aangenaam verrast.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 13 juni 2018 via mobiele applicatie

9 dagen in dit hotel verbleven. Eerst alleen ontbijt, maar eten zag er zo goed uit dat we uiteindelijk ook in de avond elke avond hebben gegeten. Erg aardig personeel zowel bij de receptie als bij het eten. Elke dag werd de kamer goed schoongemaakt, niks op aan te merken. De faciliteiten zijn goed. Zo was het zwembad heerlijk en konden we fietsen van het hotel gebruiken. Het hotel is duidelijk een familiehotel wat voor ons prima was. Stellen die snel last hebben van (geluid van) kinderen zowel tijdens het eten als in de kamer savonds en sochtends, zouden we toch een ander hotel aanraden.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben slechts drie nachten verbleven in dit hotel en zeer genoten van ons verblijf. We arriveerden per trein. Hotel is zo'n 20 minuten lopen vanaf station.
Het hotel ligt tegenover het strand met zijn vele ligbedden en parasols. Wij hadden geboekt via De Jong Intratours en die geven niet de mogelijkheid erbij tot het arrangement waarbij gebruik hiervan inbegrepen is. Jammer, want los huren van deze bedden kost is erg veel geld.
De ontvangst was allerhartelijkst en in Nederlands.
Het eten was voortreffelijk. Zowel ontbijt als diner waren zeer goed. Elke avond was er wat anders en de taarten waren ook heerlijk.
Onze kamer was niet al te groot. Konden onze koffers nauwelijks kwijt. Ook de badkamer was wat gedateerd en de de instap nara de douche zo laag dat ik meerdere malen mijn hoofd heb gestoten. Er zijn veel mooie kamers... we hadden een balkon in een nis met uitzicht op zee.
Op het dak is een zwembad met heel erg koud water... Op hete kan zijn lekkere ligstoelen en heb je een mooi uitzicht.
Hotel zit vlak bij de dansende fontein en bij de drukke gezellige winkelstraatjes.
Tijdens ons verblijf in de eerste week september waren er wel heel erg veel (luidruchtige) kleine kinderen en struikelde je bijna over de vele kinderwagens.
Dit hotel is zeker een aanrader voor wie in Italië de Adriatische Kust bezoekt.

Datum van verblijf: september 2017