Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Als vakantie relax ,lui lekker liggen moeten zijn . Hotel ligt pal in centrum tegenover strand . Wat ook gemakkelijk is om s’avonds een mooie wandeling langs de vele terrasjes en winkels om jou dag heerlijk af te sluiten .

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 1 juli 2018

Heel vriendelijke eigenaars.
Heel vriendelijk personeel in restaurant, aan de balie, aan de bar,
zonder veel chichi.
Zeer verzorgd, 1 uur na de maaltijden lijkt restaurant weer nieuw.
Wie zich hier niet goed voelt doet het nergens.
Inmiddels voor de 5de keer aangenaam verrast.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 13 juni 2018 via mobiele applicatie

9 dagen in dit hotel verbleven. Eerst alleen ontbijt, maar eten zag er zo goed uit dat we uiteindelijk ook in de avond elke avond hebben gegeten. Erg aardig personeel zowel bij de receptie als bij het eten. Elke dag werd de kamer goed schoongemaakt, niks op aan te merken. De faciliteiten zijn goed. Zo was het zwembad heerlijk en konden we fietsen van het hotel gebruiken. Het hotel is duidelijk een familiehotel wat voor ons prima was. Stellen die snel last hebben van (geluid van) kinderen zowel tijdens het eten als in de kamer savonds en sochtends, zouden we toch een ander hotel aanraden.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben slechts drie nachten verbleven in dit hotel en zeer genoten van ons verblijf. We arriveerden per trein. Hotel is zo'n 20 minuten lopen vanaf station.
Het hotel ligt tegenover het strand met zijn vele ligbedden en parasols. Wij hadden geboekt via De Jong Intratours en die geven niet de mogelijkheid erbij tot het arrangement waarbij gebruik hiervan inbegrepen is. Jammer, want los huren van deze bedden kost is erg veel geld.
De ontvangst was allerhartelijkst en in Nederlands.
Het eten was voortreffelijk. Zowel ontbijt als diner waren zeer goed. Elke avond was er wat anders en de taarten waren ook heerlijk.
Onze kamer was niet al te groot. Konden onze koffers nauwelijks kwijt. Ook de badkamer was wat gedateerd en de de instap nara de douche zo laag dat ik meerdere malen mijn hoofd heb gestoten. Er zijn veel mooie kamers... we hadden een balkon in een nis met uitzicht op zee.
Op het dak is een zwembad met heel erg koud water... Op hete kan zijn lekkere ligstoelen en heb je een mooi uitzicht.
Hotel zit vlak bij de dansende fontein en bij de drukke gezellige winkelstraatjes.
Tijdens ons verblijf in de eerste week september waren er wel heel erg veel (luidruchtige) kleine kinderen en struikelde je bijna over de vele kinderwagens.
Dit hotel is zeker een aanrader voor wie in Italië de Adriatische Kust bezoekt.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2017

zowel uitbaters als al het personeel krijgen van ons een dikke pluim.Het lijkt alsof ze daar geselecteerd worden op vriendelijkheid.Nog nooit voorheen hebben wij dit ervaren wat een warm onthaal ze daar hebben..Gemeend vriendelijk en niet fake .Ook een dikke pluim aan het keukenpersoneel kon niet beter voor ons was helemaal af op 1 klein minpuntje en dat waren de frieten die waren niet ok maaaaaaar ik heb ze niet gemist ;)ik kan alleen maar zeggen doe zo voort en wij komen zeker terug en waarschijnlijk al volgend jaar ciao ciao

Datum van verblijf: juli 2017