Beoordeeld op 3 mei 2018

We verbleven in dit hotel voor een korte fietsvakantie.
Het hotel is hiervoor prima uitgerust met een grote, afsluitbare fietsstalling en een wasservice voor de wielerkledij.
Voor onze groep waren ze zeer flexibel wat het uur van de lunch betrof.
Zowel bij het ontbijt, de lunch als bij het diner was de keuze enorm. Alles was vers en lekker. Voldoende water en wijn werd aan tafel geserveerd.
minpuntje was misschien het wat chaotische verloop van het diner als het hotel volgeboekt was.
Kamers zijn voldoende groot.
Zwembad is aanwezig.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 24 juli 2015 via mobiele applicatie

Lekker eten, super mini club voor de kids, bruisende stad op te winkelen en te sporten. Fietsen kan je tot riccione en terug. Mooie haven en omgeving. Leuk en proper strand. Gezellige authentieke restaurantjes waarvan lekker en goedkoop kan eten.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 6 september 2013

In dit hotel hebben zijn we ca. 90 keer geweest.
We hebben het hotel zien ontwikkelen van een goed hotel tot een geweldig design hotel.
De kamers zijn goed, en van alle gemakken voorzien.
Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.
Het hotel is hygiënisch en goed onderhouden.
Ook de keuken hebben we zien ontwikkelen in de goede richting.
Het strand is perfect, met genoeg ruimte ronde de bedjes.
Mooi zwembad en een leuke fitness ruimte.
m.a.w. een goed hotel voor een mooie vakantie in Cattolica, Italië.

Datum van verblijf: oktober 2012
Beoordeeld op 31 augustus 2011

Wij komen al 20 jaar naar Europa Monetti, dit betekent natuurlijk dat wij uiterst tevreden zijn maar dit jaar had de keuken nog een uitzonderlijke verbetering ondergaan. Vooral de kwaliteit en de verfijning was opvallend. Elke dag uitstekend gegeten, buffet wordt constant aangevuld en gedurende 14 dagen geen 2 maal hetzelfde op het bord, telkens superverse en kwaliteitsproducten. Buiten de troeven dit dit designhotel al bood is dit een extra compliment waar aan de ganse familie en personeel. Monetti doe zo verder, wij hebben ervan genoten!!!!

Datum van verblijf: juli 2011
Beoordeeld op 22 februari 2011

Hotel Europa Monetti is een luxe designhotel met alles erop en eraan, niet te vergelijken met de typisch italiaanse familiehotels van weleer. Het is wel nog steeds een familiehotel gebleven gerund door een vriendelijke italiaanse mama met de hulp van 2 zonen. Wij gaan er dit jaar voor de 17de keer naar toe en hebben het hotel dan ook grondig zien evolueren. Elk jaar streeft Monetti er weer naar om ons aangenaam te verrassen met een nieuwigheid. Eerdere renovaties gedurende de afgelopen jaren hebben het hotel omgebouwd tot een luxe lounge hotel met een eigen privé-strand, airco, fitness, wellness-arrangementen, vernieuwd zwembad en moderne kamers. Niet te verwaarlozen is de streekgebonden verfijnde italiaanse keuken met dagelijks keuze uit 3 menu's. Niet meer voor ons van toepassing maar ook de jonge ouders met kleine kinderen worden bij Monetti in de watten gelegd met een eigen keuken en animatie kinderclub. Bovendien is het hotel centraal gelegen op wandelafstand van zee, winkels en restaurants/bars.

Datum van verblijf: juli 2010