Gratis annuleren tot 29/06/22
Hotels.comUS$ 115
PricelineUS$ 114
TraveluroUS$ 128
Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

We mogen niet klagen.. Het hotel was netjes.. vriendelijke mensen .. zuiver enz.. het zwembad water was wat aan de frisse kant maar zuiver en netjes . Het ontbijt was ok maar iedere dag wel hetzelfde.. dus eens wat variatie zou lekker geweest zijn. De douches vielen wel wat klein uit maar waren dan ook weer ok. Hetgene mij beetje stoorde was dat het 4 sterren waardig zou zijn maar na zoveel hotel bezoeken vond ik dit niet. Zoals ik al aangaf was het ok en stop. Ook de vele bijbetalingen gelijk parking klein stukje zeezicht kluisje of gaan fietsen vond ik persoonlijk erover.. ma soit het was een fijne vakantie en het personeel was vriendelijk

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 september 2016

De kamers waren ietwat gedateerd, opleg van 5 euro per dag voor zeezicht, 7.50 euro voor de ondergrondse garage.
Kamer was juist boven ontbijt gedeelte en dus om 7 uur en heel veel lawaai. Terras met 1 stoel.

Kamertip: Zeker niet met zeezicht op de eerste verdieping, lawaai van de vroege ontbijters.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

3 nachten in dit hotel geslapen, matrassen zijn erg hard, kun je eigenlijk niet op slapen, bij het ontbijt is de keuze reuze, vooral als je van zoet en zoetige broodjes houdt, ontbijtzaal is erg klein en warm. Dichtbij het strand, bediening bij het zwembad is erg goed.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 6 augustus 2016

Dit hotel is schitterend we verbleven er 10 mooie dagen met heerlijk eten gastvrij personeel , schitterende ligging zeer propere kamers heerlijk eten en een zeer rustige ligging op het strand gewoon top hotel zeker voor herhaling vatbaar enige minpunt zijn de zwembaden die na de middag volledig in de schaduw liggen maar als alternatief is er het mooie verzorgde strand met daar ook zeer vriendelijke mensen en de rust vind je ook daar terug . Voor ons gaat dit hotel het opnieuw worden de volgende keer als we naar cattolica afreizen zeer zeker

Kamertip: Al de kamers zijn top zee of zwembad zicht
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 10 september 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel biedt de nodige voorzieningen: een uitgebreid ontbijtbuffet, zwembad, fitness. De kamers zijn ruim en piekfijn in orde. Het hotel ligt op nog geen 5 minuten wandelen van het strand. Wie graag naar het strand gaat, de hotel gasten kunnen terecht op een deel van het strand dat speciaal gereserveerd is voor hotelgasten. Voor de wagen zijn een aantal parkeerplaatsen voorzien die gratis zijn. Wie wil kan tegen betaling zijn wagen parkeren in de ondergrondse garage.

Datum van verblijf: september 2015