Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 92
eDreamsUS$ 92
FindHotelUS$ 92
Agoda.comUS$ 92
Beoordeeld op 7 september 2016

Is een fijn & gezellig familie hotelleke, met lekker eten en vriendelijk personeel. Zo had ik bijvoorbeeld een probleempje met mijn matras, dit ging ik melden aan de balie, en ik kreeg zonder problemen een nieuwe

Kamertip: aangepast voor minder valide (op aanvraag)
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 4 september 2016

Heel fijn hotel. Alles perfect in orde. Mooie kamer, prima eten, vriendelijke mensen.
Kortom een echt familiehotel, waar wij ons meteen "thuis" voelden.
De ligging is ook heel centraal.
Volgende keer weer naar hotel Negresco!!

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 26 augustus 2015

Wat moet ik zeggen moet 200 tekens geven alles was tot in de perfectie geregeld aankomst ontvangst kamer met zeezicht het ontbijt de lunch de bediening de maitre het ont bijt op het terras heb totaal geen negative opmerken
kom daar zeker weer terug ,

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 21 juni 2015

We waren met een groep van 33 mensen met een beperking.
Het hotel was super! Heel behulpzaam personeel, heerlijk eten, prachtig gelegen, zowel aan het strand als bij de winkels en de cafés.
De kamers waren niet erg Lux maar wel schoon en hele goede bedden!
We zijn 8 dagen geweest en we hebben genoten!!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 19 juli 2013

jaren in Spanje op vakantie geweest en dan nu eerste keer Italie in hotel Negresco
mijn verjaardag in het hotel gevierd eten -personeel -kamers zijn goevolgend jaar ga ik zeker terug met reizen de Zigeuner
dank u voor deze mooie vakantie Fam.Nonni G.

Datum van verblijf: juli 2013