Destinia.com
Etrip
Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Onze vakantie was top! Heel lekker eten, dit jaar gestart met buffetvorm maar is zeker geen minpunt. Alles vers, veel variatie met een vriendelijke bediening! Kamers steeds mooi verzorgd, voorzien van een balkon en airco. Zwembad op dak is ook een plus! Aanrader...

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 29 juni 2016 via mobiele applicatie

Voor de 3de keer op rij een aantal dagen in hotel Universal gelogeerd en wederom was het fantastisch. De kamers zijn mooi en ruim, het eten heerlijk en het personeel heel vriendelijk! Niets is teveel en ieder dag werd er wel gevraagd of we nog iets nodig hadden. Dat we heel laat in het hotel aan kwamen maakte ook niet uit en we werden welkom geheten met een drankje.
Kortom volgend jaar weer naar Hotel Universal

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 3 september 2015 via mobiele applicatie

Wat een fijn familie hotel,
Alles klopt voor mensen die met hun gezin op vakantie willen naar cattolica, en hotel universal werkt dat tot in de details af
Je voelt je meteen op je gemak, en er word goed op je gelet en het allerbelangrijkste voor mij althans, kinderen komen daar absoluut niets te kort.
Geweldig eten, super nette bediening
Pluimpje voor Natali in de bediening
Het was een super vakantie
Grazie catia e Tutto la squadra

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 15 juni 2015 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek! Na een fantastische vakantie vorig jaar nu voor een paar dagen in hotel Universal geweest. Alles was weer geweldig! Het eten heerlijk, de bediening heel vriendelijk en behulpzaam en de eigenaresse de beste gastvrouw die je maar kunt wensen. Kortom, ik kom zeker weer terug!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 17 augustus 2014

Dit was voor ons de derde keer op rij naar dit hotel..
Een geweldig hotel met zeer lekker en voldoende eten en een zeer goede service!
Het personeel super vriendelijk,niks is hun teveel,zeer geduldig vooral het meisje dat Natali heette dat ons heel de 10 dagen bediend heeft aan ons tafeltje..een super meid!!! Maar de rest van de bediening ook super!!!!!
Een leuke en verzorgde zwembad op het dak van het hotel.. Kinderen hebben zich er enorm goed geamuseerd..
Wij hebben dit jaar ferragosto in het hotel gevierd.. Een geweldig menu,eten in overvloed..geweldige desserts..chapeau voor mevrouw Katia en haar papa die enorm hun best doen om de gasten content te stellen en het hun naar hun zin te maken.
Zeker een aanrader.. En wij komen volgend jaar zeker terug!!!!

Familie Fadda uit België..

Datum van verblijf: augustus 2014