TripAdvisor

Vriendelijk en behulpzaam personeel
Super schoon
Super snel internet
Lekker hard bed, stil
Met een top bar en een top restaurant
Mooi kasteel op de berg er vlak achter
Kortom, MASTER HOTEL

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 juli 2015

Dit jaar hadden we opnieuw een kamer geboekt voor onze tussenstop. De kamer was dit jaar kleiner,maar we hadden ook wat minder betaald. Kamer met parketvloer, een verzorgde badkamer met douche en een ruim bed.
Je kunt s'avonds goedkoop eten in het hotel.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 24 november 2014

Zeer goed verblijf in het centrum van Brescia, op loopafstand van veel bezienswaardigheden. Voor mijn bezoek aan klanten uitstekend gelegen, en het hotel beschikt over voldoende ruimte om gasten te ontvangen. Ook parkeren en dineren is beschikbaar.

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 31 augustus 2014

Op doortocht naar de Marken hadden wij een tussenstop in Brescia. Hotel Master ligt net buiten het centrum die te bereiken is via een tunnel of de bus.
Er is priveparking. Vriendelijk onthaal, we kregen een stadsplan van Brescia en wat uitleg over de bezienswaardigheden,
Ruime kamer en goed bed,
Er is kans om te dineren in het restaurant, lekkere maaltijd voor een schappelijke prijs.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 10 augustus 2013

Op weg naar huis bleven we één nacht in dit hotel. Het hotel is gelegen net huiten de oude stadsmuren: de gratis fietsen zorgen er voor dat je snel de stad kunt verkennen, wat te voet al gauw flink wat meer tijd in beslag neemt. We gebruikten de fietsen ook om 's avonds op restaurant te gaan. Wij boekten een superior kamer met gratis minibar: goed bed, goed werkende airco en quickstepparket op de vloer. Goede kwaliteit voor de betaalde prijs!

Datum van verblijf: augustus 2013