Malou S
Wellen, België

GOED HOTEL

Beoordeling van Hotel Du Lac et Bellevue
4,0 van 5 bollen29 sep 2019 beoordeeld
wij logeerden in het bijgebouw mooie kamer met uitzicht op het meer
dit hotel heeft een zeer goede ligging in bardolino
het ontbijt is zeer goed
personeel aan de bali zeer vriendelijk en behulpzaam eten s4avonds was goedkoop maar zeer basic
Datum van verblijf: september 2019
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Du Lac et Bellevue
0.3 km van Hotel Du Lac et Bellevue
0.9 km van Hotel Du Lac et Bellevue
Zwembad
The new sundeck terrace at the top roof
0.2 km van Hotel Du Lac et Bellevue
2.3 km van Hotel Du Lac et Bellevue
2.1 km van Hotel Du Lac et Bellevue
Meer hotels in Bardolino bekijken
Beoordeeld op 20 augustus 2018

Met zoon, dochter en vrouw hebben we 17 nachten in dit hotel overnacht. Dit hotel heeft mij aangenaam verrast ook omdat het geen buffet vorm was maar een keuze uit enkele menu's. Ook voor de kids is er een kinderkaart voorzien waar je zonder problemen kan in kiezen.
Receptie zeer vriendelijk en behulpzaam
Restaurant - ontbijt en lunch niets op aan te merken.
Kamers werden iedere dag onder handen genomen.

Als ik toch 1 minpuntje moet aanhalen is dat de WIFI in onze kamer veel wegviel en als zelfstandige een frustratie om bepaalde zaken vanop afstand te bekijken.
Maar we waren op vakantie en was misschien de bedoeling :-)

TIP: Een wifi antenne bijzetten aan het zwembad

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2016

Zeer verzorgde accommodatie met vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, wat ook op het terras kan worden gegeten. Op loopafstand ligt het gezellige Bardolino met vele restaurants en gezelligheid. Grote kamer met geruisloze airco. Echt een plek om te ontspannen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 22 juli 2016

Zeer fijn en duidelijk ontvangst met uitleg ect.
We zaten in het 2e gebouw die vrij nieuw is, de auto in de garage er onder is vrij parkeren.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, altijd!
Heerlijk uitzicht op de tuin en het meer en een heerlijk balkon.
Centrum dicht bij op wandel afstand, waar zeer veel restaurantjes zitten, keuze zat dus.
Al bij al, het kost wat maar dan heb je wat!
Verdiende ****

Kamertip: Vraag om uitzicht op het meer
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 3 november 2015

Wij zijn hier al voor de tweede keer geweest voor een kort verblijf van twee nachten. Wij willen altijd effe bardolino bezoeken en wijn huis bezoeken in de Valpollicella gebied. Mooie rustige kamers met een goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. En niet onbelangrijk : betaalbaar.

Kamertip: All rooms good.
Datum van verblijf: oktober 2015
Bedank Willem en Marie... T
Beoordeeld op 17 september 2014

Dit zijn eigenlijk twee hotels in twee gebouwen die tot elkaar zijn gevoegd. De ligging is direct aan het meer op korte loopafstand van het centrum Bardolino. Alles is hier echter wat minder, het zwembad, een tuintje met kiezels met ligstoelen, de kamers etc. Doordat twee hotels tot een zijn gevoegd is het ook wat massaal. Kwalijk is daarbij dat met de prijzen wordt gerommeld. Een comfort kamer wordt voor suite berekend. En voor de suite moet meer worden betaald dan de brochure prijs omdat er een balkon met meerzicht is. Neen er zijn betere opties voor Bardolino.

Kamertip: Let goed op de prijs en de kamer, er zit veel verschil in en er wordt gerommeld met de prijzen
Datum van verblijf: september 2014
Europlan, Proprietario van Hotel Du Lac et Bellevue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2014

Geachte Client.
Wij betreuren het ten zeerste, dat het verblijf u niet is bevallen en dat u van alle door het hotel geboden service niets heeft gemerkt. Eerst nu hebben wij vernomen, dat de u voor de overnachting in rekening gebrachte prijs onjuist is geweest, aangezien er geen rekening is gehouden met de overgang van het seizoen. Weest u er van overtuigd, dat in alle eerlijkheid er geen enkele intentie is geweest de prijs te manipuleren. Iets dergelijks zou bij ons nimmer gebeuren!
Zou u ons bij uw vertrek er echter meteen op hebben geattendeerd, dan hadden wij een en ander direct kunnen corrigeren.
Wij verzoeken u beleefd zich in verbinding te stellen met de receptie van ons hotel.
Nogmaals bieden wij u onze verontschuldigingen aan voor de gemaakte fout en wij hopen u alsnog terug te zien als onze gewaardeerde gast.
Met vriendelijke groeten.