Smulpapen
Heel, Nederland

Hotel met grote groene tuin en zwembad

4,0 van 5 bollen22 jul 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Dit is een weg fijn hotel. Wij zaten in bijgebouw. Kamer is netjes maar niet speciaal. Maar de tuin met zwembad is echt geweldig. Heerlijk om te vertoeven. Ontbijt is zeer uitgebreid. Personeel is erg vriendelijk. Ligging was voor ons perfect. Ligt rustig, door weg gescheiden van het meer en via leuk pad langs meer ben je in 20 min in centrum. Elektrische auto opladen is ook mogelijk.
Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 12 aug 2021
Dear Guest,
It is a pleasure to read your review and thank you for choosing the Hotel Caesius Thermae & SPA Resort.
We thank you for your kind words about our services and facilities. We will be happy to welcome you again in order to make you enjoy our hospitality and the beuties of Lake Garda.
Kind regards
  • eDreams
0.9 km van Hotel Caesius Thermae & Spa Resort
1.2 km van Hotel Caesius Thermae & Spa Resort
Zwembad
The new sundeck terrace at the top roof
1.1 km van Hotel Caesius Thermae & Spa Resort
2.3 km van Hotel Caesius Thermae & Spa Resort
3.2 km van Hotel Caesius Thermae & Spa Resort
Meer hotels in Bardolino bekijken
Beoordeeld op 28 juni 2021 via mobiele applicatie

90% bezoekers Duits. Dus je wordt immer aangesproken in die taal. Dat ging ons wat vervelen. Ik probeerde een paar dingeen te regelen in het engels en dat was allemaal heel moeilijk. Op de site stond bijv. dat een covid test in t hotel verzorgd kon worden. Maar dat blijkt toch wat lastig. Je werd direct naar het dorp verwezen, waar het 22 euro kost (hotel 50). Daar moet je kijken naar openingstijden etc, dus als je rond het meer gaat rijden wil je een plan B. Maar dat ging eigenlijk niet.
Duidelijke hiërarchie onder personeel en dat is te merken. Drukte de sfeer vonden wij. Ik heb het personeel, op de receptie na, nooit zien lachen gemeend.
We vonden het personeel ook wat betweterig soms. Meermaals heb ik drinken besteld en op mijn kamernr willen zetten, maar dan zeiden ze dat nr bestaat niet. Uiteindelijk klopte het wel gewoon natuurlijk. Ik zei op bepaald moment het nr maar in het engels duits nederlands en spaans en italiaans als ik wat bestelde. Heel gek.
Poolbar: tja. Het loopt niet echt, weet niet precies wat het is. Snauwden elkaar een beetje af soms ook.

Van de 90% Duitsers is 80% >50 jaar, aldus een ober en onze observatie. Dat moet passen bij je.

Het hotel heeft alles en is heel groot, maar mist voor ons sfeer. Je hebt er geen italiaans gevoel. Dat wist ik wel bij het boeken bij een dergelijk resort, maar viel me echt tegen. Je loopt geregeld door grote kille ruimtes om ergens te komen. De garages zijn groot, donker. Dat groot moet wel, maar wij vonden het een fabriekshal.

Datum van verblijf: juni 2021
Domenico Ieva, Direttore generale van Hotel Caesius Thermae & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2021

Dear Guest,
we are very impressed about your review and we are sorry that you have not lived the experience that we want to instill to all our guests without distinction. If you would like to explain us what was wrong during your stay, please do not hesitate to contact us directly.
We would be really happy if you would like to come back as our most welcome guests, giving us the opportunity to make you appreciate the uniqueness of our Lake Garda area.
Best Regards
Domenico Ieva

Beoordeeld op 19 maart 2019

Voor ons was het eerste verblijf in dat hotel. Vooral de kamers en het ontbijt zijn super te noemen. Onzettend goed. Voor herhaling vatbaar. De kamers waren groot en leuk. Het onderhoudspersoneel was ontzettend goed.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2018

Pas een weekje hier verbleven. Zeer goed eten, mooie kamer , prachtige zwembaden.
goede airco. Gelegen aan het meer op wandelafstand van Bardolino (20 min wandelen) dit was wel zwaar met 35 graden. Ontbijt buffet is ongelofelijk: zoveel keus. Minpuntje voor ons wat dat sommige garçons wel erg hautain waren. Verder kan ik me indenken dat een comfortkamer voor 4 personen wel erg klein is, wij waren met drie en dat ging juist.
Je krijgt een tafel aangewezen voor het gehele verblijf. ik denk dat de tafels buiten enkel voor de suites waren??

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 maart 2018

Prachtig verblijf, dicht gelegen bij het Gardameer. Ik had een suite, wat een ruimte!
Goed uitgebreid ontbijtbuffet.
1 minpuntje, de airo kon niet lager dan 21 graden en bleef de hele nacht aan. Dus het was behoorlijk heet in de kamer. Dan maar het raam en de deur open om maar een beetje verkoeling te krijgen.

Kamertip: Neem een suite!
Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Marco M, Direttore generale van Hotel Caesius Thermae & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Dear Guest,

It was such a pleasure having you at the Hotel Caesius Thermae & SPA Resort.
The hotel provide many services to make the stay a relaxing one and to fully enjoy our offers: from the wellness centre with thermal pools, to the restaurant with its delicacies to the exploring of the surrounding villages. Leisure that guarantees unique experiences.

We thank you for publishing your positive experience and we look forward to welcoming you again.
Our best regards
Marco Montagnani

Beoordeeld op 16 augustus 2017

Het is een mooi en goed gefaciliteerd hotel aan het Gardameer. Het hotel beschikt over zeer goede wellness voorzieningen, vele zwembaden en een goede keuken. Het ontbijt is smaakvol en er is genoeg om te kiezen. Alleen sliepen we op een kamer waar gerookt was, dit was onaangenaam. Ondanks diverse pogingen van het personeel om de geur te verdrijven, was dit helaas niet gelukt. We hebben uiteindelijk een prima verblijf gehad in dit hotel.

Kamertip: Maak een bewuste keuze tussen een rokers en niet rokers kamer
Datum van verblijf: augustus 2017
Marco M, Direttore generale van Hotel Caesius Thermae & Spa Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2017

Dear Guest,

thank you for sharing your experience at Hotel Caesius Thermae & SPA Resort with others.
We are sorry that the room smelled of smoke. Smoking is not allowed in the rooms and we pay utmost attention to explain our guests that they have to smoke outside or in the smoking room.
We thank you for the positive aspects pointed out and we look forward to welcoming you again.

We send you our best regards and wish you a beautiful summer!
Marco Montagnani