David d

Ultiem vakantie gevoel met alle faciliteiten die je maar kan bedenken.

Beoordeling van Color Hotel
5,0 van 5 bollen1 okt 2023 beoordeeld
We hebben diverse keren gezocht om een mooie locatie te vinden om onze vakantie te vieren. Na een zoek tocht van vele uren kwamen we wederom tot de conclusie dat er niets beters voor ons bestaat dan het COLOR hotel. Hoge kwaliteit van service eten en schone kamers is voor ons voor de 12e keer op rij bewezen!! Alle complimenten aan de eigenaar maar bovenal het gepassioneerde personeel!!!
We komen graag weer!
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Color Hotel
Zwembad
The new sundeck terrace at the top roof
Geen aanbetaling vereist
0.7 km van Color Hotel
0.9 km van Color Hotel
Meer hotels in Bardolino bekijken
Beoordeeld op 10 augustus 2022

Voor de 8e keer in dit hotel en zeker niet voor het laatst. Personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Ontbijt is fantastische en het zwembad is een oase van rust. Sportschool met begeleiding en massage ook aanraders.

Datum van verblijf: augustus 2022
Federica Modena , Servizi per gli ospiti/front office van Color Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2022

Dear JennyLakeSmit,

Thank you very much for visiting us to ColorHotel and for taking your time to write your nice review.
We are very happy to know that you fully enjoied your stay and we are looking forward to welcome you again.

Best regards from Bardolino

Beoordeeld op 4 augustus 2021 via mobiele applicatie

Fantastische service, mijn man kreeg rugpijn. Ze hebben er letterlijk alles aan gedaan om het ons zo comfortabel mogelijk te maken. Buiten het feit om daar het een schoon en tophotel is en het centrum is te belopen.

Datum van verblijf: juli 2021
Samantha Dissegna, Servizi per gli ospiti/front office van Color Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2021

Daer Lidyve, thanks for your words. We really hope everything went for the better and we will be waiting for you again, once you will miss us and our beautiful Garda Lake! All the best from the ColorTeam

Beoordeeld op 8 september 2020 via mobiele applicatie

Je voelt je meteen welkom als je incheckt. Het personeel doet er alles aan om je in de watten te leggen, we hadden de eerste nacht een kamer boven de keuken en hadden gevraagd om een andere kamer, meteen geregeld en die was erg stil. Alles wat je maar kunt bedenken wat je nodig zou kunnen hebben ligt in de kamer zelfs mondkapjes met handgel in een gezellig tasje. Twee hele mooie zwembaden waar geen handdoeken worden gelegd. Het is over goed onderhouden en schoon. Het totaal plaatje klopt. Bij deze oprecht de complimenten aan al het personeel die er vooral voor zorgen dat je je helemaal happy voelt!!

Datum van verblijf: september 2020
Samantha Dissegna, Servizi per gli ospiti/front office van Color Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2020

Dear ShirleyvdL, thanks a lot for your enthusiastic and gratyfing words for us! Our main concern is to let our Guests spend a really great time here and we are happy that we managed to let you enjoy your days at Lake Garda! We hope to see you back soon for some more relaxing and exciting days with the ColorTeam!

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel. Lekker ontbijt, vriendelijk personeel en mooie zwembaden. Kamers zijn niet de modernste maar alles is er heel schoon. Geschikt voor gezinnen met kinderen. Op loop afstand van het centrum van Bardolino.

Datum van verblijf: juli 2019
Color_GuestAssistant, Responsabile relazioni pubbliche van Color Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Geachte MRD011, wij danken u hartelijk voor uw woorden! We zijn blij dat je het naar je zin hebt gehad. De volgende keer kunt u de moderne suites proberen, die net zijn gerenoveerd. Tot gauw!

Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wederom genoten van onze vakantie. Hotel is heerlijk, bediening vriendelijk, ontbijt super, Bardolino gezellig..... kortom heerlijk thuiskomen. Komen zeker voor de 20e keer in dit hotel en blijft goed. Niet voor niets dan vele vaste klanten uit andere landen ook blijven komen👍
Tot gauw ziens....

Datum van verblijf: augustus 2019
Color_GuestAssistant, Responsabile relazioni con la clientela van Color Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Geachte TesterMaastricht, Wij danken u hartelijk voor uw woorden en voor het blijven bezoeken! Met vriendelijke groeten van alle ColorTeam en tot volgend jaar!