“Het zoeken waard”

20:00
Geclassificeerd als nr. 27 van 218 Restaurants in Ascoli Piceno
Keukens: Pizzeria
19 maart 2020 beoordeeld

Verstopt in een achteraf straatje, dit leuke restaurant. Vriendelijke bediening typisch interieur. aantrekkelijke prijzen.

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin hier gegeten na een bezoek aan Ascoli, aanrader! Prima pizza, snelle bediening en ook veel locals.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant. Het zit een beetje verstopt in een steegje. Heerlijke pasta en verse pizza gegeten. Zeer schappelijke prijzen. Leuk om te kijken hoe de pizza's gemaakt worden.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 september 2018 beoordeeld

Hebben binnen gegeten, dat vonden wij gezelliger dan donker buiten zitten op het terras in een steeg. Uitstekende pizza, Prosciutto E Funghi en Parma. Ook niet super groot. Dat hoeft niet. Liever klein maar fijn. Lekkere desserts en alles méér dan betaalbaar. Voor mij één van de betere pizzeria’s in de stad.

Datum van bezoek: september 2018
2 september 2018 beoordeeld

Terras in een klein straatje, dicht bij de piazza del popolo. Eenvoudige gerechten maar volle smaken!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die La Nicchia bekeken, bekeken ook

Ascoli Piceno, Province of Ascoli Piceno

In La Nicchia geweest? Deel je ervaringen!