Beoordeeld op 8 augustus 2018

Unieke locatie, fijn restaurant met locale gerechten en goede prijs-kwaliteitsverhouding. Dineren aan de voet van een granieten rots met woningen is wel heel speciaal. In het menu een frisse locale rode wijn, water en digestief voor 9 euro. Prima.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Kwamen aan en vonden het een mooie gezellige locatie.Er waren ook wel meerdere gasten.Kregen een van de achterste kamers.Wil je privacy, zit je daar heerlijk. Een eigen terrasje wat ook prettig is.
Vriendelijke mensen. Vanavond hier in restaurant eten.
Was helaas erg weinig keus op de menukaart.. Maar wat we gegeten hadden was lekker alleen was het leuker geweest als de bediening wat spontaner en vrolijker zou zijn geweest.
Wat dat betreft zijn wij in Nederland over het algemeen socialer en spontaner naar vakantiegasten.Verder mooie locatatie.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Wij kozen er voor hier een nachtje te verblijven voor we weer met de boot naar het Italiaanse vasteland zouden gaan. Het is ietwat grootschalig en enigszins gedateerd. Maar verder keurig netjes. Kamer en badkamer zijn ruim voldoende. Kortom een prima verblijfplaats, zonder al te hoge verwachtingen. Het restaurant waar we 's-avonds dineerden was helemaal vol. En daarom alleen al sfeervol. Wel heel veel mensen. Het eten is er op zichzelf prima. Wij vonden het qua smaak zelfs lekker. Maar omdat het om grote groepen eters gaat, krijg je minpuntjes als: de boontjes worden wat slap; de korstjes van de kroketjes zijn niet helemaal krokant etc. Allemaal waar. Maar de smaken zijn prima. De porties zijn echt overdadig groot. Aan een voorgerecht en eerste hoofdgerecht heb je meer dan voldoende. En de prijs kwaliteitsverhouding is meer dan uitstekend. Kortom geen haute cuisine, maar wel degelijk en goed (eenvoudig) eten.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Comfortabel resort, niet echt een authentieke agriturismo. Redelijke kamer met badkamer en terras. Groot restaurant met fatsoenlijk eten, maar niet geweldig goed. Lekkere wijn en limonchello inbegrepen bij halfpension. Leek wel een Nederlandse kolonie, vonden wij jammer.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 juni 2017

Veel goeds te vertellen over deze locatie maar ze schieten tekort in bezieling. Het zou fantastisch kunnen zijn. De locatie is mooi, de kamers zijn van redelijk tot prima. Prachtig zwembad en - naar verluid - wellness, maar niemand doet zijn best om het je naar de zin te maken. Geen gezellige bar bij het zwembad of iemand die rondloopt om te vragen of je wat wil drinken. In de avond is er niets terwijl het zich prima zou lenen om 's-avonds nog wat te drinken.

Je hoeft de wellness niet op te dringen maar er werd ook geen enkele moeite gedaan om je te interesseren. Kortom een zekere desinteresse bij het personeel en dat is jammer.

Hetzelfde geldt voor het restaurant maar dat heb ik al in een aparte recensie besproken.

p.s. wifi bedroevend slecht wat ik in deze tijd eigenlijk niet vind kunnen

Datum van verblijf: juni 2017