Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Waanzinnig lekker gastronomies gegeten met een zeer goede bediening in een hele mooie rustige entourage. Het hotel is mooi gelegen tussen de rotsen en de service is buitengewoon goed. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een prachtige rustige plek. Een stilte om je heen, een goede plek om bij te komen. Wij hadden een suite dichtbij de receptie, een kamer met airco, gezellig zitje en een uitzicht op citroenbomen. Niet onbelangrijk, heerlijke bedden! De wifi was er uitstekend. Een mooi zwembad met ligstoelen en parasols en uitzicht op de ongerepte natuur. Het personeel bij de receptie is uitermate vriendelijk en behulpzaam, zoeken naar een speciaal restaurant tot huren van een boot, inchecken voor de terugvlucht, niets is hen teveel. Het restaurant in het hotel is goed, niet goedkoop maar wel in verhouding. Het ontbijt is uitgebreid met voor elk wat wils. In het hoogseizoen schijnt het erg druk te zijn volgens de receptie dus als je rust en comfort zoekt dan zijn de maanden mei, juni, september bij uitstek geschikt. Voor kleine kinderen is het hotel wel geschikt, basisschoolkinderen zullen er te weinig uitdaging vinden denk ik. Wij hebben genoten en bevelen dit hotel aan!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Een geweldige locatie, mooie verspreid liggende kamers met uitzicht. Heerlijke keuken van gevulde inktvis, coquille, pasta’ en vlees (lam) gevolgd door zeer fraaie desserts. Mooie (lokale) wijnkaart. Ook het ontbijt was uitgebreid. Medewerkers waren zeer gastvrij. Een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018

In een prachtige omgeving en met Italiaanse huizen waarin enkele hotelkamers waren gesitueerd was het goed vakantie houden. Een goed hotel met gastvrije medewerkers.
HEt was kleinschalig en daardoor erg rustig en rustgevend.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 20 oktober 2017

Een heerlijk rustig gelegen hotel net buiten Arzachena. Prima service en erg gastvrij personeel. In blokken verdeeld over het terrein liggen de kamers met een eigen terras. Er is ook een zwembad en restaurant aanwezig.
Wij hebben heerlijk genoten van de rust en service.

Datum van verblijf: oktober 2017