“Heerlijk ”

20:00
Geclassificeerd als nr. 4 van 286 Restaurants in Agrigento
15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer vriendelijk personeel.
Eten is heerlijk en vlees exact klaargemaakt zoals gevraagd. Medium is niet kapot gebakken!
Het enige wat beter zou kunnen is borden opmaak.
Het niveau van koken en smaak overtreft de uitstraling.

En daarom denk ik dat de prijs kwaliteit goed is. Eet smakelijk

Datum van bezoek: januari 2019

21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de recensies op TripAdvisor hier gaan eten.. Niet gereserveerd maar binnen (boven) konden wij nog een tafeltje krijgen. We werden verwelkomt met een prosecco. Een agnus beef en een tonijn steak besteld met als bij recht spinazie. Alles heerlijk op smaak. Ondertussen een heerlijk schouwspel van personeel en de keuken. Op ze Italiaans communiceren. Na afloop een lokaal marsala wij te van het huis en dat voor een prijsje. Ongelofelijk. Ik zeg doen.

Datum van bezoek: september 2018
16 september 2018 beoordeeld

Een goed restaurant, dat prima verzorgt eten serveert. Wel druk, dus in de rij aansluiten.
Dat komt omdat iedereen hier wil eten vanwege de recensies.

Datum van bezoek: augustus 2018
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb cop di Toño gegeten, was overheerlijk, als verwelkoming spumanti en dit voor spotprijsje! Ongelofelijk!!!!!!

Datum van bezoek: juli 2018
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk plekje om lekker te eten.
Tip reserveer als je denkt om vanaf 21.00 wilt eten.
Drankje en toetje van het huis, zoals in eerdere beoordelingen staat, niet meegemaakt

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Sal8 Ristorante Bar bekeken, bekeken ook

Agrigento, Province of Agrigento

In Sal8 Ristorante Bar geweest? Deel je ervaringen!