“Verrukkelijk ”
Beoordeling van Sal8 Ristorante Bar

Sal8 Ristorante Bar
Reserveren met
Sal8 Ristorante Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 280 Restaurants in Agrigento
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de recensies op TripAdvisor hier gaan eten.. Niet gereserveerd maar binnen (boven) konden wij nog een tafeltje krijgen. We werden verwelkomt met een prosecco. Een agnus beef en een tonijn steak besteld met als bij recht spinazie. Alles heerlijk op smaak. Ondertussen een heerlijk schouwspel van personeel en de keuken. Op ze Italiaans communiceren. Na afloop een lokaal marsala wij te van het huis en dat voor een prijsje. Ongelofelijk. Ik zeg doen.

16 september 2018 beoordeeld

Een goed restaurant, dat prima verzorgt eten serveert. Wel druk, dus in de rij aansluiten.
Dat komt omdat iedereen hier wil eten vanwege de recensies.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb cop di Toño gegeten, was overheerlijk, als verwelkoming spumanti en dit voor spotprijsje! Ongelofelijk!!!!!!

8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk plekje om lekker te eten.
Tip reserveer als je denkt om vanaf 21.00 wilt eten.
Drankje en toetje van het huis, zoals in eerdere beoordelingen staat, niet meegemaakt

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in toeristen centrum verwacht je ‘iets minder kwalitatief’ eten echter ondanks dat Sal8 het ook van de toeristen moet hebben was het eten goed! Vriendelijke bediening en betaalbaar, kortom prima aan te raden.

Reizigers die Sal8 Ristorante Bar bekeken, bekeken ook

Agrigento, Province of Agrigento

In Sal8 Ristorante Bar geweest? Deel je ervaringen!