“Vriendelijk en lekkere Siciliaanse keuken”
Beoordeling van Naif

Naif
Geclassificeerd als nr. 22 van 280 Restaurants in Agrigento
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In hartje centrum van Agrigento in een smal maar gezellig steegje ligt dit aangename restaurantje met z’n gezellig terrasje buiten. De gastvrouw is supervriendelijk en geeft graag bijkomend advies bij de typisch Siciliaanse gerechten op de kaart. Zeker een aanrader voor wie een lekker en vriendelijk restaurant in Agrigento zoekt!

8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten.
Hebben een grappig buiten zitje wat van 2 straten te bereiken is.
Vooraf pasta garnalen en als hoofd octopus.
Persoonlijk zou ik meer dan 5 garnalen bij de pasta serveren. Maarja. Smaak pasta was goed.

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vier dagen in Agrigento en hier drie keer gegeten. De "Caponata di pesce alla siciliana" en de "Tartare di tonno agli agrumi di sicilia" zijn onze favoriet. De bediening is attent, vriendelijk en geeft prima advies. Sfeervol terras, de romantiek hebben we zelf toegevoegd.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier twee keer geweest. Eerste keer heerlijk pasta gegeten. Tweede keer ook de (vrij grote) mista grilla (mixed grill) geprobeerd.
Beide keren in de afgesloten tuin gezeten. Deze zat om 19:30u beide keren al goed vol. Binnen was het (eind mei) wat minder druk.
Service was beide keren excellent, het eten was erg goed. Twee topavonden gehad dus.

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen de tip van onze b&b, terecht!
Heerlijke salade en zeebaars! Porties zijn groot genoeg.
Zelfs een Belgisch biertje Stephanus op de kaart, Genieten!

Reizigers die Naif bekeken, bekeken ook

Agrigento, Province of Agrigento

In Naif geweest? Deel je ervaringen!