“Zéér goede keuze!”

Geclassificeerd als nr. 23 van 287 Restaurants in Agrigento
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 juni 2018 beoordeeld

Na eerder geluncht te hebben bij Matra, leek ons Pititto een goede keuze voor het diner. En terecht. De linguini ai frutti di mare was uitstekend. Ook het geadviseerde toetje, sorbet met limoncello bleek een aanrader.(zeker met de erbij geserveerde "Mandorla") We besloten om de volgende dag terug te gaan ( en dat hebben we ook gedaan)

Datum van bezoek: mei 2018
PitittoRistorante, Responsabile relazioni pubbliche van Pititto Ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2018

Hartelijk dank voor je recensie

3 september 2017 beoordeeld

Prima restaurant in het centrum. Er is een mooi terras met een grote parasol, zodat je lekker in de schaduw zit.

Het eten was goed, maar het duurde wel erg lang voordat het eten werd uitgeserveerd.

Datum van bezoek: augustus 2017
PitittoRistorante, Responsabile relazioni pubbliche van Pititto Ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2017

Vielen Dank für Ihre Bewertung

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie met een gezellige huiskat. Bediening is uitstekend en de menukaart gevarieerd. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017
PitittoRistorante, Responsabile relazioni pubbliche van Pititto Ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2017

Hartelijk dank voor je recensie

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reservering was goed aangekomen en hadden een mooi tafeltje buiten. Mooie locatie. Eten, zowel voor als hoofdgerechten waren goed. Alleen jammer dat ze elkaar in rap tijdsbestek opvolgden. Had niet het gevoel lekker lang en uitgebreid uitvoeren te zijn geweest. Bediening richtte hun aandacht vooral op grote groepen "interessante" Italianen en was enkele malen aanroepen nodig om aandacht te krijgen. Over het algemeen voldoende en bedt te doen.

Datum van bezoek: juli 2017
PitittoRistorante, Proprietario van Pititto Ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2017

Goedemorgen en bedankt voor uw recensie
Onze excuses voor de zeer lange wachttijden, ik herinner me heel goed dat je hebt gewacht ... En maar denk alsjeblieft niet dat andere klanten, omdat Italianen voordat u geserveerd waren, want het is niet ons beleid om zoiets te doen

20 juli 2017 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Agrigento dit restaurant uitgezocht. Gelegen helemaal aan het eind van de hoofdstraat aan de overkant. Ober was wat opdringerig maar vriendelijk. Vooraf een garnalencocktail met diverse vis en pasta voor 12 euro. Was een gigantisch bord, wat we makkelijk samen op hadden gekund. Bij de rekening bleek een ander gerecht berekend te zijn van 25 euro. Rotstreek, maar niets meer van kunnen zeggen. Hoofdgerechten waren niet slecht, maar ook niet echt bijzonder. Wat gemengde gevoelens bij Pitotto.

Datum van bezoek: juni 2017
PitittoRistorante, Proprietario van Pititto Ristorante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2017

Honestly you do not understand what you mean, I remember you took the mixed fish appetizer for two which in the menu is indicated for the price of 25 €

Reizigers die Pititto Ristorante bekeken, bekeken ook

Agrigento, Province of Agrigento

In Pititto Ristorante geweest? Deel je ervaringen!