“Heerlijk gebak.”

Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Koffie en thee in Agrigento
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en ontzettend veel keus. Wij hebben arancini geprobeerd en deze vond ik beter dan die uit Saricuse. Ook namen wij canoli en deze was heerlijk. Zeker een aanrader!

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere cannoli, en heel veel andere soorten zoete lekkernijen! En alles voor een vriendelijke prijs.

10 augustus 2016 beoordeeld

Uitmuntende granita. je zit dan ook nuttig op een mooi plein. vlotte bediening. Heerlijk om te vertoeven

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Extreem lekkere hapjes! Hadden een soort pannacotta van watermeloen en 2 cocktails. Echt een aanrader hier in het oude centrum

15 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij dronken hier even iets voordat we gingen eten. Heerlijke witte wijn. De kinderen kozen voor een lekker ijsje. Gezellig terrasje

Reizigers die Caffe Concordia di Saito Andrea bekeken, bekeken ook

Agrigento, Province of Agrigento

In Caffe Concordia di Saito Andrea geweest? Deel je ervaringen!