Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
87 US$
eDreams
Beoordeeld op 20 augustus 2019

Hotel ligt op een industrieterrein in een drukke omgeving. Inrichting is verouderd, kleine kamer en kleine badkamer, alleen de inrichting van de badkamer en het zwembad zijn pluspunten. Het ergste van alles is nog wel de matras, waar je op harde metalen veren moet liggen. Vallei van de tempels en Agrigento op een paar kilometer en prima te rijden, strand lijkt dichtbij maar gaat via een onaantrekkelijke route. Al met al voor ons geen gevaar op een herhaling.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 juli 2018

Gelegen aan een drukke doorgangsweg in een onaantrekkelijke wijk. Eens binnen is alles OK. Behulpzaam personeel, goede wat sombere kamers met prima bedden. Goed ontbijtbuffet. Zwembad. Uitstekend als doorgaanshotel voor 1 of 2 nachten. Gratis parking voor de deur. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Goede ontvangst door enthousiaste medewerker
Wij hadden een mooie en nette kamer welke elke goed schoongemaakt wordt
Eetzaal ongezellig wel goede bediening en goede wijn
Jammer dat de wc bij het zwembad niet te gebruiken is

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Hotel zelf was goed, goed ontbijt, doorsnee kamer. Ligging aan drukke weg. Veel busreizen/groepen. Plaats Viilaggio Mose weinig te beleven, noch enige mogelijkheid om gezellig te dineren. Kustplaats San Leone biedt meer mogelijkheden.
Tempels Agrigento maken veel goed. Centrum Agrigento wel wat diner mogelijkheden.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 25 juli 2015

Prima hotel aan de lelijke doorgaande weg, maar daar merk je binnen niets van. Eenvoudige en nette schone kamer maar geen uitzicht. Hadden kamer 110 tegenover lift, maar geen geluidsoverlast. Behalve laatste nacht door bruiloft beneden. Prima uitgebreid ontbijt met echte koffie of cappuccino. Betaalden 50 euro voor 2 persoonskamer incl ontbijt en tax. Was het zeker waard door het heerlijke zwembad met lekker rustig muziekje en aardige serviceverlenende badmeester. Kinderen hadden eigen 3 persoonskamer voor 63 euro.

Datum van verblijf: juli 2015