Beoordeeld op 31 december 2019

Dit hotel is als een parel in de omgeving. De mensen aan de receptie en in het restaurant zijn super-aardig. De tuin met uitzicht op de vallei der tempel is geweldig.
De kamer is een normale kamer (niet groot, niet klein) en het bed is redelijk. De badkamer is klein maar alles zit erin. WIFI op de kamer werkt heel goed.
Het ontbijt is super!! Er is zeer veel keuze van alles, en het buffet wordt snel bijgevuld en de tafels snel afgeruimd. De mensen zijn zeer aardig.
Parkeren kan bij het hotel, maar gaat op z’n Italiaans. (Waar plek is, zet je de auto. Er zijn geen parkeervakken.)
Het centrum is niet ver maar de weg gaat stijl omhoog dus je kunt beter de auto pakken en bij het centrum parkeren. Dit is ’s avonds niet gratis. De vallei van de tempels is op loopafstand, of 3 minuten met de auto.
Dit is een heel goed hotel en ik kan het zeker aanraden.

Datum van verblijf: december 2019
dircph, Responsabile relazioni con la clientela van Colleverde Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2020

Dear RoyV71,

thank you very much for your kind words and we are very happy that your stay at the Colle Verde Park Hotel has been a good one and that we have all met your expectations.
I will personally pass your greetings to our Staff and we all hope to see you again on your next trip to Agrigento.

Have a safe trip back home and ARRIVEDERCI A PRESTO !

Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Degelijk hotel met standaard kamers die heel proper zijn. Maar de tuin is fantastisch met overal kleine hoekjes om er van te genieten. Goed ontbijtbuffet met zowel hartige als zoete dingen. De dame aan het ontbijtbuffet is zo enthousiast dat iedereen wel een paar woordjes Italiaans leert.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 23 april 2017 via mobiele applicatie

Een heel fijn hotel! Aardige mensen die goed Engels spreken en een fraaie tuin met uitzicht over de zee en tempels. Hotel kamer was aan de kleine kant maar verder helemaal netjes. Het ontbijt super! Veel keus!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 29 september 2016 via mobiele applicatie

Leuk hotel, mooie kamer soms wat lawaai van op straat.
Ontbijt heel lekker en het diner ook, je gaat voldaan van de tafel zeker een aanrader. Vanuit de kamer zie je de tempels, en het hotel heft een prachtige tuin.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 28 juli 2016

Hier vijf dagen verbleven voor mijn verkenning van Sicilië. Fijn en goed bereikbaar hotel aan de rand van de stad en de vallei van de tempels. Heeft een uitermate vriendelijke bediening en grote kamers.

Kamertip: Prachtig uitzicht op de Vallei van de Tempels.
Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde alleen