Beoordeeld op 19 september 2019 via mobiele applicatie

We komen op zaterdag en in die avond was een dans avond, ook voor lokale bevolking. Alleen we kunnen daardoor niet zwemmen.
De gerechten waren redelijk, behalve de pasta, die was nog iets te hard. De pizza was lekker.
Hotel was gedateerd, maar was prima voor 1 nacht.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen
Franka Maria Arancio, Direttore generale van Hotel Akrabello, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2020

Grazie per la Sua recensione

Beoordeeld op 30 juni 2019

Gemiddeld hotel met een mooi zwembad. Avondeten was goed. Entree ziet er leuk uit. De kamer is schoon.De lift is niet berekend op veel personen. Doet wat onbetrouwbaar aan. Dit op basis van mijn verblijf van 1 nacht.

Datum van verblijf: juni 2019
Franka Maria A, Proprietario van Hotel Akrabello, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Grazie per la sua recensione, L'ascensore è affidabile se non viene superato il peso massimo di capienza, come anche descritto all'interno dell'ascensore stesso dove viene indicato il peso di carica massima.

Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

Vanaf de buitenkant niks op aan te merken, leuk zwembad en een leuk tuintje aan de voorkant.
Maar het avondeten is absoluut NIET aan te raden. Als voorgerecht hadden wij de antipasta. Waarvoor ze volgens mij nog even snel naar de Lidl voor zijn gerend en een fles olijfolie op hadden leeg gegooid. En mijn vriendin had de mosselen en was daarna misselijk. Als hoofdgerecht een taai stuk vlees en een veel te zoute stuk varkensrolade. Zelf patat kunnen ze hier niet laten smaken. Met een misselijk gevoel zijn wij snel ergens anders gaan eten.

Datum van verblijf: juni 2019
Franka Maria A, Proprietario van Hotel Akrabello, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

Grazie per la Sua recensione. Vorrei precisare che Lei faceva parte di una gruppo di turisti Olandesi. Il menù del gruppo è stato richiesto dall'agenzia che Vi ha prenotato e il Vostro menù non prevede nessun antipasto, ma una pasto, un secondo di carne di suino, un contorno di verdure e il dessert. Se vi è stato servito un antipasto è stato soltanto un gesto di gentilezza della struttura nei Vostri confronti. In particolare le cozze erano freschissime e ciò può essere dimostrato. Mi dispiace che Lei non l'abbia accettato il gesto, ma anzi lo disprezza. Però Le consiglio di informarsi meglio per un Suo eventuale prossimo viaggi sui servizi da Lei prenotati anche attraverso un'agenzia.
Per quanto riguarda i cibi serviti posso con assoluta certezza garantire sia la bontà che la qualità. Anche perchè eravate 2 gruppi di olandesi con lo stesso menù (complessivamente 70 persone) e nessuno si è lamentato. Inoltre l'agenzia ci chiede da parecchio tempo sempre lo stesso menù

Beoordeeld op 20 mei 2019

Het hotel ziet er aan de buitenkant mooi uit maar de kamers zijn gedateerd.
De bedden zijn goed maar de badkamer valt tegen. In de douche moet je uitkijken want die is spekglad en er is geen grijpstang.
Het personeel is vriendelijk.
Het avondeten smaakte maar er valt niks te kiezen. Eten wat de pot schaft.
Het ontbijt kan beter. Er was geen kaas meer toen onze groep om 8.00 uur in de ontbijtzaal kwam. Een andere groep voor ons had alle kaas opgemaakt.
Toen iemand van onze groep naar kaas vroeg kreeg men als antwoord: "Finished".
Dat men nog niet eens voor een plakje kaas kan zorgen is toch wel droevig. Ik vind dat je als hotel altijd voldoende kaas op voorraad moet hebben. Dit bederft toch niet zo vlug.

Datum van verblijf: mei 2019

Grazie per la Sua recensione. Il menù servito al Vostro gruppo, gruppo di turisti olandesi, è stato stabilito dall'agenzia che ha prenotato e non prevede nessuna scelta, ma si tratta di un menù fisso. Se Lei avesse voluto mangiare diversamente poteva semplicemente scegliere di non cenare con il Suo gruppo e scegliere alla carta ciò che voleva mangiare. Ovviamente avrebbe dovuto pagare un conto separato. Mi dispiace per il disguido del formaggio. Ma "finito" non significa che non ce ne dell'altro. Semplicemente il gruppo che è entrato prima di Voi ha fatto fuori l'intero buffet e doveva essere rimpiazzato. Forse i camerieri non sono stati abbastanza veloci, ma certamente non ci manca il formaggio o altro.

Beoordeeld op 7 april 2019

Enigszins gedateerd hotel dat nog wel voldoet, maar over zijn hoogtepunt heen is. Mooi gelegen zwembad. Ontbijtbuffet voldoende. Ligt tegenover Lidl supermarkt wat handig is.
Voor één nacht zeker te doen.

Datum van verblijf: maart 2019

Grazie per la Sua recensione