Jim H

Prachtig uitzicht met een geweldige kaart met eigen olijfolie en super wijn

Beoordeling van Villa Athena Resort
5,0 van 5 bollen29 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Verse vis, prachtige gerechten, goede wijn en uitzicht op een 2500 jaar oude Griekse tempel en dat alles voor een prima prijs. Als je in de buurt bent ga hier lunchen of dineren. Goed Engels sprekend personeel die je met alles kunnen helpen. Echt een aanrader
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: Er is een parkeerplaats met oplaadpunt voor EVs
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 mrt 2024
Dear Mr. Jim,
we can only be happy to read your review and thank you for your words. We can only be pleased to know that our restaurant "La Terrazza degli Dei" enjoys your utmost confidence and that your experience lived up to expectations.
Confident that we will have new opportunities to surprise you,
cordially,
  • eDreams
26.7 km van Villa Athena Resort
Meer hotels in Agrigento bekijken
Beoordeeld op 21 januari 2024

Geweldige ervaring, We kregen een voorstel om onze gereserveerde kamer in te ruilen voor een suite aan zeer schappelijke prijs.
De suite was uitstekend met een fantastisch terras met zicht op de vallei der tempels. Het personeel is super vriendelijk en was steeds beschikbaar om aan onze wensen te voldoen. Het restaurant waar zowel het ontbijt als het avondeten kon genuttigd worden was eveneens van heel goede kwaliteit.
Wij hebben echt een droomvakantie kunnen ervaren door de goede zorgen en de goede kwaliteit van het hotel.

Kamertip: Een aanrader voor elk bezoek aan Agrigento.
Datum van verblijf: januari 2024
Roberto Principato, Direttore generale van Villa Athena Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2024

Dear Mr. Marc,

We are pleased that your enjoyed your stay and we were delighted to read your nice words. It is very much appreciated that you took the time to share your experience on Trip Advisor so that others can be assured of the level of service they will receive when they visit our hotel.
We continuously strive to meet and exceed our guests’ expectations of 5-star service and are delighted when we are able to make those visits extra special. We are sincerely happy to know we achieved this during your visit.
We do hope your enjoyable stay will encourage you to choose Villa Athena Resort again should your travel ever bring you to back to Agrigento.
Kind regards,

Beoordeeld op 18 januari 2024

Zeer mooi hotel, prachtig gelegen. We kregen de kans om, met een meerprijs, de presidentiële suite te hebben, echt de moeite waard! Wat een uitzicht, prachtig terras! Het personeel zeer vriendelijk en gedienstig.
Alles was perfect!

Datum van verblijf: januari 2024
Roberto Principato, Direttore generale van Villa Athena Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2024

Dear Mr. Laurence,
thank you for your kind words and for taking the time to write and post a review on Trip Advisor.
Delighted to note that you enjoyed the service and facilities with us, and look forward to welcoming you back.
Kind Regards,

Beoordeeld op 25 augustus 2023 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met uitermate zeer vriendelijk en behulpzaam mensen. Heel hard genoten van ons verblijf. Alles was er zeer proper. Het ontbijt, avondmaal, alles daartussen was zeeeeer lekker. De bbq is zeker een aanrader, een ruim aanbod vlees met lekkere wijn en zicht op de verlichte tempel.

Kamertip: Geen enkele negatieve opmerking te vinden of te bedenken bij dit hotel. Privé ingang naar de vallei der tempels. Geen wachtrij dus
Datum van verblijf: augustus 2023
Roberto Principato, Direttore generale van Villa Athena Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2023

Dear guest,
Thank you for sharing your experience at our Resort. For me and my team, the greatest reward is seeing our guests feel the way you felt here at the Villa Athena. In this regard, I look forward to welcoming you back to the Villa Athena and even then we will do everything we can to make your stay a memorable one.
Yours sincerely,

Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

Hotelpersoneel was heel vriendelijk, we checkten al vroeg in maar onze kamer was nog niet klaar. We konden al wel gebruik maken het heerlijke zwembad met uizicht op de tempel. Het hotel heeft zelfs een eigen ingang naar het museum!
De hotelkamer (deluxe suite) was perfect met uitzicht op tempels en zwembad en een eigen terras.
Ontbijt was heerlijk. Pool service was ook heel goed.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 13 mei 2020 via mobiele applicatie

Een bijzonder 5 sterren hotel op een nog bijzondere locatie. Het hotel en de kamers zijn traditioneel ingericht. De buitenbar en terras hebben net als het separate restaurantterras een prachtig uitzicht op de archeologische Vallei van de Tempels van Agrigento, welke via de tuin van het hotel zijn te bereiken.
Heerlijk om een paar daagjes te ontspannen.

Datum van verblijf: juni 2019